• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • jaksu
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 06:36:55 följande:

GRATTIS!! När började du testa eller är detta ditt första test? :)

Jag är otroligt otålig, vill testa nu redan men är bara på ÄL+7..
    Kurvan är än så länge fin

• Eloons

[quote=77950381][quote-nick]FrökenJ90 skrev 2017-08-23 06:36:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Stort grattis!!!

• FrökenJ90
    jaksu skrev 2017-08-23 08:47:23 följande:

GRATTIS!! När började du testa eller är detta ditt första test? :)

Jag är otroligt otålig, vill testa nu redan men är bara på ÄL+7..

Kurvan är än så länge fin

Tack :) Testade på äl +9 med vanligt test som inte visade något alls. Tog både sticka och digitalt idag. Stickan visade väääldigt svagt dock. Tog ett digitalt för att jag var osäker men det visade ju tydligt resultat ^^
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Gitarrsolo

[quote=77950381][quote-nick]FrökenJ90 skrev 2017-08-23 06:36:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Men wow! Grattis !! :))

• Jesss85

Åh Grattis vad roligt :)

Och att du plussade så tidigt också :)

• FrökenJ90
    Jesss85 skrev 2017-08-23 10:26:47 följande:

[quote=77950381][quote-nick]FrökenJ90 skrev 2017-08-23 06:36:55 följande:[/quote-nick]

Åh Grattis vad roligt :)

Och att du plussade så tidigt också :)[/quote]

Tack :D

Fast är på äl+13 idag. Brukar ha en lutealfas på 12 dagar. Så är bim+1 idag. Stickan visade supersvagt så trodde att det var negativt först men tyckte att det var konstigt eftersom tempen gick upp igen idag. Så när jag granskade stickan så tyckte jag att jag anade en svag svag linje. Så tog jag det digitala för att vara säker och då visade den Gravid 1-2 v :) Ändå symtomet jag har är att det moler i magen. Typ som vid mens fast inte lika starkt.
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Eli88

Hej :) prövar att bli gravid med hjälp av natural cycles, första försöket den här månaden! BIM 3/9.Har inga vänner i samma situation så tänkte att det kunde vara kul att följa med här och kanske få lite råd från mer erfarna cyclers ;) lycka till alla!

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles