Eemmmaa skrev 2017-08-27 17:17:50 följande:
Haha! Jo, jag är också testfreak, tyvärr;) Blir dyrt! Men det är ju så roligt med:) Det känns precis som innan mens nu, så jag är övertygad om att mensen är på g. Har inga test hemma heller, vilket kanske är tur! Haha! Testar nog igen om mensen, mot förmodan, inte skulle komma igång. 
Haha! Bra deal där! Så bra har inte jag det;) 
Tror inte alls att du behöver oroa dig över att det är missvisande. Det där är ju solklara plus! Det där med fyra timmar är väl mest för att det finns risk för att det inte ger utslag om man testar tidigare. Men så blev det ju tydligen inte för dig;) Kör på ikväll nu, så hoppas vi att det tar sig! Haha!:)
Haha ja det är så lätt hänt att bli det haha! Ja blir ju dyrt, framför allt om man måste hålla på länge också. Ja är kul och jobbigt på samma gång hehe. Aha ok, typiskt! Då får ni ta nya tag nästa äl! Men håller såklart tummarna att den inte kommer nu! 
Hehe ja en bra deal, är ju det enda han behöver göra, förutom att lyckas komma på beställning haha! 
Åh vad skönt, då är ägglossningen äntligen här då, 2 veckor senare :) Aha ok, vad bra. Ja och RFSUs tar 10 min och brukar dröja lite men nu visade den direkt :) Ja nu jäklar får vi ligga i i några dagar haha :) Vi hade i fredags också så kan ju hoppas det redan har tagit ;)