• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • Gabbi194

Hej alla!

Jag vet inte om det är önsketänkande eller ser man ett ljust ljust streck/skugga på detta testet. Tog det nu precis och har BIM idag..Grafen ser ju också hyfsat lovande ut.

• Line91
    Gabbi194 skrev 2017-09-05 05:46:55 följande:

Hej alla!

Jag vet inte om det är önsketänkande eller ser man ett ljust ljust streck/skugga på detta testet. Tog det nu precis och har BIM idag..Grafen ser ju också hyfsat lovande ut.

Jag tycker mig se en skugga där och graden ser riktigt fin ut! :)
  • Sofande

Hej!

Jag har denna cykel plus den innan, men kurvorna ser mycket olika ut? Denna cykel har NC inte hittar min ÄL heller. Vill ni hjälpa mig att kolla på mina kurvor och säga vad ni tror?

• Jesss85
    Sofande skrev 2017-09-06 07:35:34 följande:

Hej!

Jag har denna cykel plus den innan, men kurvorna ser mycket olika ut? Denna cykel har NC inte hittar min ÄL heller. Vill ni hjälpa mig att kolla på mina kurvor och säga vad ni tror?

Hej!

Jag tycker det ser ut som du hade ÄL där på dag 16-17 nånstans. Har du tagit ÄL-tester?
  • Sofande
    Jesss85 skrev 2017-09-06 16:06:59 följande:

Hej!

Jag tycker det ser ut som du hade ÄL där på dag 16-17 nånstans. Har du tagit ÄL-tester?

Åh tror du det? :)) Jag tycker också det ser ut som det! Man kanske inte kanlita fullt ut på NC heller? Hoppas hoppas! Använde ej LH denna cykel, lyckas aldrig få utslag på dem. TROR att jag fick positivt vid två tillfällen i somras, men blir osäker.
  • Jesss85
    Sofande skrev 2017-09-06 17:43:25 följande:

Åh tror du det? :)) Jag tycker också det ser ut som det! Man kanske inte kanlita fullt ut på NC heller? Hoppas hoppas! Använde ej LH denna cykel, lyckas aldrig få utslag på dem. TROR att jag fick positivt vid två tillfällen i somras, men blir osäker.

Ja jag tror det :) vi får se om det kommer ännu högre tempökning snart :) min ÄL var jättesen denna månad, på dag 41 istället för dag 15-20 som den brukar vara på. Men då gick inte min temp över baslinjen eller ens upp till baslinjen, så därför tror jag du haft ÄL.

Se min graf denna månad.

• Line91

Jag har fått en länk där man kan få 30% rabatt på NC under första året och gratis termometer. Om det är någon som läser denna tråd och inte har börjar med NC än. Skönt med lite rabatt om man startar prenemationen endast för plan :)

app.naturalcycles.com/&webSignup=1&refId=q6hjfrcrn00orfk4&refCode=referralid30&utm_source=MailChimp&utm_campaign=0e9b752bc3-AUTOMATION_Pro_to_Star_Cycler_sv&utm_medium=email&utm_term=0_31b3ada694-0e9b752bc3-243802169&mc_cid=0e9b752bc3&mc_eid=74b9c14d13#/reg-reg

• Sofande
    Jesss85 skrev 2017-09-06 19:13:52 följande:

Ja jag tror det :) vi får se om det kommer ännu högre tempökning snart :) min ÄL var jättesen denna månad, på dag 41 istället för dag 15-20 som den brukar vara på. Men då gick inte min temp över baslinjen eller ens upp till baslinjen, så därför tror jag du haft ÄL.

Se min graf denna månad.

Ja det är bara vänta och se vad som händer! Brukar din ÄL diffa mycket olika cyklar? :)

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles