• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • asterisco

Tack för att ni hjälpte mig & analysera & sa att jag skulle testa! :) blev glädjerus imorse!!

Testlagrets sticka lyste två röda streck direkt, trodde inte på det så tog CB också! :)

• Pacific
    asterisco skrev 2017-08-31 07:17:52 följande:

Tack för att ni hjälpte mig & analysera & sa att jag skulle testa! :) blev glädjerus imorse!!

Testlagrets sticka lyste två röda streck direkt, trodde inte på det så tog CB också! :)

Åå vad kul, grattis!!
  • jaksu

Åh va kul!! Stort grattis!!! :D
  • FrökenJ90
    jaksu skrev 2017-08-31 08:51:32 följande:

Fortfarande fin kurva, varken mens eller plus

Din kurva ser jättefin ut :) Prova att ta ett digitalt test. Bifogar en bild hur mitt första test såg ut. Då var det äl+13 och bim+1. Fick då Gravid 1-2 v på digitala på samma urin. Har du inget digitalt så vänta lite och ta nytt test. Skickar även med en bild på hur mitt test såg ut igår. 20 dagar efter äl.

Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • FrökenJ90
    jaksu skrev 2017-08-31 08:51:32 följande:

Fortfarande fin kurva, varken mens eller plus

Såhär såg min kurva ut när jag plussade

• Eloons

Jättestarkt ju!! Stort grattis :)
  • jaksu
    FrökenJ90 skrev 2017-08-31 10:26:10 följande:
    Såhär såg min kurva ut när jag plussade
    Ja okej, va lustigt med alla dessa olika tester och resultat! Ja våra kurvor ser väldigt lika ut! :) jag får nog köpa med ett digitalt kanske, det känns ju ändå lite obödigt eftersom mitt vanliga inte vidar en tillstymmelse till streck ;) kanske väntar någon dag ändå :)
    Tack snälla för att du delar med dig, det skänker hopp! Och STORT grattis och lycka till med graviditeten :)
  • Line91

Grattis! :D
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles