BF Januari 2016 :)
Jag undrar jag hur det är med Hame? Har det blivit bebis tro?
Jag undrar jag hur det är med Hame? Har det blivit bebis tro?
Det känns som jag ammat nonstop mellan kl 01.00 och 04.30 inatt. När hon ville äta igen vid 03.00 gav jag henne tillslut lite ersättning i flaska, det dröjde 2 minuter efter flaskan var tom typ så ville hon äta igen, la henne till bröstet igen och hon åt i typ en halvtimme till, sen har hon sovit. Somnade jag med till makens kl. Ringde 05.20. Härligt
Och snart är det bara upp igen då barnen börjar skolan idag.
Jag undrar om hon blir riktigt mätt nattetid?
Kort hälsning ifrån BB! Vi bestämde oss för att ta hinnorna igår 12.00. 15.00 hade jag regelbundna värkar och 17.14 kom lillebror som en raket! 51 cm och 4025 gram. Fyra små stygn men allt gick jättebra, nu kämpar vi med amningen! Kramar på er
Kort hälsning ifrån BB! Vi bestämde oss för att ta hinnorna igår 12.00. 15.00 hade jag regelbundna värkar och 17.14 kom lillebror som en raket! 51 cm och 4025 gram. Fyra små stygn men allt gick jättebra, nu kämpar vi med amningen! Kramar på er
Jag bildbombar väl lite till jag, ville bara dela med mig att babywrapen med en riktig bebis i.

Det gick bra att lämna dem stora barnen i skolan idag, men det är en skräck med alla barn och baciller. Kom en unge och typ försökte köra in hela huvudet i babyskyddet, men jag han typ dra upp babyskyddet högt i luften! Nedrans ungar, smitta inte ner min lilla älskling!!