amalie79 skrev 2016-01-15 06:56:37 följande:
Beundransvärt :) jag vill inte ens tänka på något som har sömmar ännu, är alldeles för öm där nere. Ringde faktiskt Mvc igår o rådfrågade, förstår att det tar tid att läka när man är sydd efter klipp osv, men tycker vissa stunder det gör mer ont nu. Hon tyckte det lät normalt med tanke på att man rör sig mer nu och tyckte inte det verkade farligt om ingenting ser infekterat ut. ( japp, sambon får kolla)
Men jag bokade en tid hos dem nästa vecka för att kolla lite. Tänkte ksn inte skada. Känns så länge att vänta på efterkontroll. Vill gärna kolla hb med så stt jag är på väg tillbaks. Det tyckte hon var en bra idé.
Jag fick sy efter min första förlossning och det var vidrigt tyckte jag. Det var också såna stygn som skulle lossna själv sen och det gjorde dem. Jag kände av det 2 veckor nästan. Denna ggn fick jag bara nån bristning inne i snippan och kan känna av den fortfarande, det nästan skaver liksom.
Jag har fått tid för efterkontroll i mars, det känns jättelänge tills dess tycker jag. Kan inte minnas att det tog så lång tid med dem andra barnen. Men det beror säkert på att dem är så underbemannade här nu. Det stod i tidningen här igår att dem lägger ner alla föräldragrupper här för dem är underbemannade.