BF Januari 2016 :)
Ingen orsak...
Detta kanske är för personligt att fråga men har det förekommit någon diskussion kring det, ska vi kalla det äktenskapliga samlivet, här i tråden. Läste en tråd om en tjej i v 6 som inte vågade ha sex . Verkar vara en hel del som tror att det är farligt, blev förvånad öve är detta för själv har jag inte tänkt alls att det skulle kunnat vara det. Om man inte blivit avrådd av läkare förstås.
Själv är jag som jag nämnt innan vansinnigt kär och i behov av sambon sedan långt tillbaks. :) så för oss är det nästan som vanligt, man får anpassa sig lite bara. Ta lite försiktigare för sllt i kroppen är så mycket känsligare, på gott och ont.
Att bebisen rör sig samtidigt tycker jag inte är creepy som vissa säger för när allt kommer omkring så är den ju just precis resultatet av oss tillsammans... :)
Nyfiken på hur andra ser på det, utan att vilja veta detaljer, så ni tror jag är pervers nu:)
Jag vet allt från vänner som gjort uppehåll helt till de som varit som kaniner- vad är vanligast liksom.
Sen tycker jag det är så jäääkla obehagligt att få orgasm som gravid, om jag ska vara helt ärlig. Särskilt de sista månaderna eftersom livmodern är så stor, för mig blir de sammandragningarna så vansinnigt starka och sitter i länge, så jag har svårt att hantera det. Värt besväret ett tag, innan foglossningen gör det mesta smärtsamt, men varken jag eller maken har så stor sexlust i vanliga fall så för oss blir det oftast mer avhållsamhet än kaninande, om vi säger så.