BF Januari 2016 :)
Men snart blir det långa promenader med vagnen hoppas jag
Den kom upp till slut! Med alla våra namnkulor, till nästa jul får jag göra en till. ![]()
Skulle skriva matlista men hann slumra till på soffan. Vaknade nu och har ingen som helst lust att åka och handla mat. Men lika bra att passa på nu innan allt folk kommer i em.
Ska passa på att hämta ut den där gratis bodyn på Kappahl med innan kupongen går ut. Men helst av allt hade jag legat kvar på soffan, haha!
Idag ska jag visa den som ska jobba för mitt runt på mitt jobb. Eller, hon jobbar egentligen på ett annat distrikt. Och hon kommer ha en massa frågor och jag vet inte hur jag ska klara av dem för nu sitter jag hemma i hallen och bölar har inte ens kommit iväg än för jag kom inte ut genom dörren utan att börja gråta idag.
Detta är alldeles för jobbigt för mig, vill inte vara med längre. Usch. Försöker se fram emot julen iaf nästa vecka men får gå och jobba på måndag med för att hinna med, den här introduktionen skulle inte varit nu egentligen utan det skulle kommit en annan tjej 4/1 som redan visste så jag skulle slippa detta. Var så glad för det.
Nu har jag varit på gravidyoga för första gången. Jag var längst gången av alla där så jag kunde inte göra alla rörelser och är inte lika smidig som dem som gått på yoga länge förstås men jag tyckte om det! Det var lite jobbigt men roligt, jag ska nog gå på mamma och bebisyoga om allt fungerar bra med bebisen.