BF Januari 2016 :)
Bubblor - usch vad jobbigt med hf. Jag fick akut hf med första så dem satte igång det för mig med då dagen efter dem upptäckte det. Skönt att du mår bra än så länge och att dem har koll på dig.
Bubblor - usch vad jobbigt med hf. Jag fick akut hf med första så dem satte igång det för mig med då dagen efter dem upptäckte det. Skönt att du mår bra än så länge och att dem har koll på dig.
Har vart och köpt en Troll crib idag, vilket var det sista stora på vår inköpslista. Men det leder mig till djungeln av täcken och kuddar... jag blir liksom inte riktigt klok på om man ska ha täcke eller inte? Filt? Vi har kallt hemma....
Som jag minns så gjorde min mamma det bra. Minns inte att vi kände oss utanför med lillebror som ju iof är helsyskon. Jag minns att vi fick byta på honom och han kissade ner oss. Vi lekte med honom på golvet och drog honom i vagnen. Ett av de bästa minnena är att jag låg på rygg i soffan och sövde honom på mitt bröst. Idag är han 25 år, skäggig som en tomte och huvudet längre än mig och jag ser ändå den där lille killen ibland :)
Idag var vi tillbaka på neo och vägde och lite. Tösen har gått ner 5 gr sedan vi kom hem men dem var jättenöjda med vikten ändå. Hon ligger över födelsevikten och det målet ville dem helst nå efter 10 dagar så dem var jätte nöjda med det. Så vi fortsätter sondmata, pumpa och amma som innan. Hembesök på måndag.
Vilken natt! Jag kunde inte somna fören efter 02.00.
Jag har så ont i rygg och höfter att jag vänder mig om flera gånger per natt och vaknar varje gång! Behöver gå och kissa typ varannan gång jag vaknar. Har även mått illa i snart en vecka igen och det finns inget som gör att det underlättar.. Igår spydde jag även. Såhär mådde jag i början av graviditeten oxå..
Nu längtar jag som tusan efter bebis och hoppas jag slipper gå över tiden, det är långt bara till bf känner jag! Har bf den 28/1.
Hoppas ni andra mår bra och kan njuta av sista tiden nu..
Åh vad fin hon är!! Man vill verkligen bara stoppa in huvudet i bilden och dra in lukten av bebis!
Längtar så efter att det ska bli dags snart... Även fast jag samtidigt får lite panik, det kan ju faktiskt dra igång typ när som även fast det är tidigt för mig, har liksom läst om er andra och tänkt att ja ja, det är många veckors skillnad på bf mellan oss... Men nu är jag ju i 36+1, snart räknas även hon som fullgången!