BF Januari 2016 :)
Har varit helt slut efter några dagars intensivt julfirande. Fick så sjuka svettattacker under julen med. Inget jag haft tidigare. Men det fullkomligt rann på kroppen. Fick panik och springa ut flera gånger. Dessutom haft fruktansvärda sammandragningar på kvällarna när vi kom hem. Så har i stort sett varit sängliggandes i två dygn nu. Maken och döttrarna har fått sköta allt. Men så i går kväll fick jag något sjukt sug efter smågodis. Barnen erbjöd sig att gå och köpa. Men gräsen som jag är ville jag själv välja. Så maken och jag tog bilen till hemmakväll som har det bästa godiset som finns.
Försökte ladda batteriet till stora bilen oxå för att få iväg den till verkstan. känner det nu efter julen då vi åkt en massa att en Saab 9-5 kombi är lite liten med tre tonåringar (nästan så) , en liten hund och en bebis. Nu vill den äldsta nästan aldrig följa med oss. Men att möjligheten finns är ju bra. Men att vi alltid ska vara ute i sista stund. Har ju letat efter en ny. Men inte hittat någon som vi fastnat för.
Var till BM nu på morgonen. Och maken följde frivilligt med!!
Bebisen är så fixerad den kan bli tydligen. Vart svårt att mäta SF-mått för att den låg så långt ner. Har legat på övre kurvan tidigare men låg nu på mitten istället. BM vart tydligen lite förvånad över att den var så fixerad redan med tanke på att det var nr4.
Hoppas på att det ska underlätta lite vid förlossningen. Men vill absolut inte att det ska gå så fort som sist.
Maken och jag ska passa på att ta en lång lyxlunch på stan efter en kort vända på rean.
Ska se om vi kan hitta någon liten present till yngsta dottern som tack för att hon är en fantastisk klippa som hjälper till med både hunden, disken, maten och går och slänger sopor utan att klaga. Men hon längtar som tusan efter att få bli storasyster.
38+2 idag.