• Caisas

BF Januari 2016 :)

Har inte sett någon tråd för Januari 2016 ännu, inte så konstigt kanske då det är väldigt tidigt. Jag plussade igår, är i vecka 4 (3+3 idag) och har BF 6 januari 2016 om allt går bra. Hoppas ni blir fler som droppar in snart! Solig

Jag är 26 år, maken 33, och det är första barnet för oss båda. {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-28 16:55
    Uppdatering 28/4 första BF-listan!
    www.familjeliv.se/forum/thread/75214834-bf-januari-2016/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-30 08:48
    BF-listan: www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 12:04
    FACEBOOKGRUPP: www.facebook.com/groups/1592591414363909/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 08:42
    UPPDATERA ERA BF-DATUM INNE I TRÅDEN FÖR BF-LISTAN! www.familjeliv.se/forum/thread/75225363-bf-januari-2016-bf-lista/1

Vi börjar bli så många nu att det är svårt för mig att hålla listan rätt uppdaterad! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-27 08:50
    FACEBOOKGRUPPEN KOMMER ATT LÅSAS! Hej allihop! De som funderar på att gå med i fb-gruppen, gör det snarast för till helgen (sista maj) stängs den för nya medlemmar. Vet att några här sa att de ville vänta, men till helgen kommer den inte att synas mer på fl, så ingen risk att någon vän på fb ser den.

Observera att alla nya medlemmar skriver in sig i bf-listan som finns som fil, och skriver om sig själv i presentationstråden som ligger fäst överst på sidan. Detta för att vi inte är hemliga för varandra, för då faller liksom syftet med hela grejen. Så välkomna allihop!

Om någon verkligen vill gå med i gruppen efter att den blivit låst, skicka PM till Caisas, Grus grus eller Lanylena, så ska vi se om vi kan lösa det. Om någon skapar en andra grupp, skicka PM till mig (Caisas) med länk så kan jag lägga till den här i trådstarten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-30 20:21
    Vill ni gå med i Facebookgruppen, skicka förfrågan i PM till Caisas eller Lanylena!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-09 21:55
    FACEBOOKGRUPPEN TAR INTE LÄNGRE EMOT NYA MEDLEMMAR! SKAPAS EN NY GRUPP SOM NI VILL SKA LÄNKAS HÄR, SKICKA PM TILL MIG SÅ ORDNAR VI DET!

• Svar på tråden BF Januari 2016 :)
  • MarieTherese86

Hej :) hoppar också in. Min sambo och jag har försökt i några månader. Idag plussade vi,kan knappt tro att det är sant :D

• exxandra

Kul grej! Jag och sambon ska också ha i januari :D plussade för en vecka sen och är nu i v.4+5 . Vi båda har ett varsitt barn sen tidigare, så detta blir vårt första tillsammans!

Vi fösökte i två månader innan det tog sig :D hur kul som helst! Sambon firade med whiskey och cigarr, jag fick nöja mig med ramlösa ;)

har inga värre symptom än, förutom bröstvårtorna

• Glada Anna

Hej! Jag är också gärna med i tråden, plussade idag med andra barnet, har en flicka på 3 1/2 sedan innan. Otroligt härlig känsla, vi har längtat efter detta!

Kände redan för ett par dagar sedan att det var något som var annorlunda men fick negativt på test, har så sjukt ont i brösten så jag förstod ändå att det kanske kanske kunde vara så att jag var gravid! Och så va det alltså.

• Lizzie09
    Donner82 skrev 2015-05-16 20:43:12 följande:
    Jag är bara i vecka 4 (3+6). Fattar inte hur det är möjligt redan. Undrar hur nästa vecka blir... Läskigt...

Skönt om det går över redan vecka 8 - det hade varit ok. :) Jag är mer rädd för att fortsätter typ hela graviditeten. Gahhh! :)
    Hoppas det inte blir mycket värre för dig och att det går över om några veckor :) Ja jag är så glad att mitt verkar vara någorlunda över, har inte haft någon aptit alls de senaste veckorna och har därför tappat i vikt. Men nu jäklar är aptiten påväg tillbaka! :)
  • Grötö

Ansluter mig gärna hit då jag precis plussat

Första barnet och vi har nog inte fattat det ännu

• FruGru

Grattis till alla nya som hittat hit! När har ni bf och har ni barn sen innan?

Jag drömmer oerhört mkt just nu. Nån annan? Jag är rätt smal men ändå brukar det synas sent på mig. Vi får se när riktiga magen gör entré denna gången :)

• debbie85

Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster.

Så jag hänger gärna med här om jag får?

Är 30 år, bor i Bromölla (Skåne) med man, dotter och 2 katter i ett egenritat nybyggt hus.

• FruGru
    debbie85 skrev 2015-05-17 09:30:41 följande:

Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster.

Så jag hänger gärna med här om jag får?

Är 30 år, bor i Bromölla (Skåne) med man, dotter och 2 katter i ett egenritat nybyggt hus.

Grattis !!!
Svar på tråden BF Januari 2016 :)