BF Januari 2016 :)
Jaha, så var maten levererad och det gick ju smidigt och bra förutom att blöjorna och ersättningen fattades i kassarna. Allt till lilltjejen.
Jaha, så var maten levererad och det gick ju smidigt och bra förutom att blöjorna och ersättningen fattades i kassarna. Allt till lilltjejen.
Jag är kvar!!
BF på måndag. Vaknade imorse med svaga förvärkar MEN med inslag av svaaaag mensvärk. Somnade om och förvärkarna försvann men har kvar en svag mensvärk och kan ju inte låt bli att hoppas...
En annan grej, har vansinnigt vattniga flytningar nu nattetid. Vaknat de senaste morgnarna med att trosorna var genomblöta, trott det varit vatten men sen kommer ingenting mer under hela dagen! Var dessutom inne igår för planerat UL för koll av fostervatten (det tog slut förra grav så de ville ha koll) och allt såg bra ut, massor av vatten så det är inte det.
Ringde direkt jag såg det och dem skulle åtgärda det under dagen. Tjejen jag pratade med på telefon trodde att hon som plockat ordern lagt dem sakerna i fel kasse.
Näe! Vad är detta, i den här takten blir det inga 10 000 inlägg (-;
Tack för alla grattis!
Allt verkar fortfarande bra som tur är. Hon äter bra och har ork att klaga om något är fel ;)
Tjatade till mig en extra koll av läkare, har jag oroat mig för gbs-infektion en hel graviditet vill jag verkligen veta om det är okej nu. All var bra och de tog ett extra prov bara för att lugna nojig mamma. Bäst av allt, det var läkaren från vår första dotters tid på neo som gjorde kollen och henne gillade vi verkligen!
Till er andra som går och väntar, hoppas det börjar snart och går bra!
Jag har haft så ont i huvudet idag och varit lite yr så mamma kom hit med sin blodtrycksmaskin, fast allt har legat så jämnt hos barnmorskan. Lila bra att hålla lite koll. Men jag tror ju mest det handlar om bihålorna och förkylningen... Nu ska jag vila en stund iaf så jag kan ta trycket. Sonen beställde ett bad medans mormor är här.
Vi har varit ute på en liten tur med bilen, köpt en Badbalja och så. Kändes lagom men oj så långt borta det känns att man ska kunna ge sig iväg själv med honom. Har alldeles för ont i baken för att kunna köra än och vill sitta och titta på honom när vi åker typ.
Annars är väl hormonerna lite bättre nu. Men jag känner mig dålig som saknar jobbet lite. I morse vaknade han när jag brukade gå till jobbet och då grät jag en skvätt för det. Jag är så glad åt honom, förstå mig rätt, och jag visste att detta skulle komma. Kommer säkert bli bättre när det blir ljusare och man vågar gå ut lite mer och så har vi ju nästa vecka med när sambon är ledig och kan hjälpa till lite mer igen. Just nu är det så rörigt här hemma och det mår jag heller inte bra av. Men i helgen ska vi försöka hjälpas åt att städa undan julen iaf. En sak i taget
Ja...försöker se det så. Men nu vill jag ha tillbaks sambon i sängen igen på natten. Känner mig så ensam om allting när jag ligger där på natten utan honom. Dumma förkylning!
Vi ska till BVC måndag o då tänkte jag iaf hälsa på min chef, hon sitter ju vägg i vägg med BVC
sen blir jag ju ensam fr.o.m. veckan därpå och ser inte alls fram emot det.. Har kollat upp detta med B öppen förskola och tydligen finns det babyöppet pp torsdagar. Känns ju som att det är ett bra ställe när alla är under ett år. när skulle man kunna tänka sig dit tror ni? Är smittorna mindre när det bara är smått där????
Nästan 10 000 nu...
Jag kan inte...