Anonym (Muslimsk tjej) skrev 2015-05-08 23:48:30 följande:
Oj du verkar ha svårt att förstå vad tråden du skriver i handlar om. Om rubriken löd "Se hit" då? Åt vilket håll skulle du börja titta eller skulle du börja diskutera det?
Uppenbarligen har du jävligt svårt för att fatta.
Vi tar det igen.
Ts skriver: sluta hata islam.
Ts skriver: läs koranen istället för att läsa på islam-fientliga sidor
Ts skriver: varför är alla så rädda för muslimer?
Vi har alltså TRE underlag för tråden.
1, att folk ska sluta hata islam. Detta är ett stort diskussionsämne och vi kan skriva i stort sett vad vi vill om det, då vi måste få nämna varför vi hatar, och ni muslimer då kan nämna varför vi ska sluta hata - då ts efterfrågar just det - sluta hata-.
2, här skriver ts om att läsa koranen, det har du rätt i. Men hon skriver ISTÄLLET FÖR. Jag läser varken koranen eller letar fakta på islam-fientliga sidor, alltså är jag inte målgruppen för just den frågan.
3, varför är alla så rädda för muslimer - ja här kommer ju terrorismen och IS in i det hela, och andra tankar folk kan tänkas ha som gör dem rädda för muslimer och/eller islam.
Om tråden hetat "se hit" hade jag diskuterat innehållet i den endast, men nu upplyser rubriken oss om någonting. Du är nog så smart att du inser skillnaden, om inte så kan jag inte hjälpa dig. Du får väl fråga någon i din närhet om de kan förklara för dig.