• Anonym (TS)

sluta hata Islam!

Jag börjar bli trött på alla som jämt skriver skit om islam och muslimer. Trådar spammas med länkar till islamhatare och diskussioner om muslimer som vill ta över världen får mig att vilja kräkas!
    Kan inte alla köpa sig en koran och läsa den istället för att leta "fakta" på islamfientliga sidor?
    Varför är alla så rädda för muslimer?

• Svar på tråden sluta hata Islam!
  • Anonym (Muslimsk tjej)
    Anonym (Kristen & gift med muslim) skrev 2015-05-09 00:30:07 följande:
    Haha, mansgris? Hur lyckas du koppla den fantasifulla anklagelsen till det jag skrev? Alltså du borde ju börja med stand up comedy, det här är ju verkligen världsklass! Det skulle även vara väldigt intressant var du fått din så överlägsna bildning ifrån. Hur många examina har du, och i vad? Vilken litteratur gillar du? Det här är verkligen spännande! Kyss
    Ok så du vill se mitt cv för att jag ska få kalla dig en obildad mansgris?
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (Muslimsk tjej) skrev 2015-05-08 23:06:05 följande:
    Oj oj oj vilket vokabulär! Du verkar ju lika obildad som de flesta SDare med ditt språk här eller har lika hett temperament kanske man ska säga( tänker på järnrörsskandalen)

Nåja. Det är inte bullshit att skriva att du antagligen bor med en Pakistanier iranier somalier egyptier bosnier och inte en självhatande muslim eftersom "muslim" inte är ett folkslag. Du kan inte vara muslim och hata islam lika lite som du kan vara kristen och hata kristendomen. Det går liksom inte ihop. Könet på din partner är irrelevant
    Tillåt mig skratta åt dig......... Hahaha......

Du vet inget om din egen religion. Har du ens läst Koranen? Tror inte det.
  • Anonym (Kristen & gift med muslim)
    Anonym (Stackars joliga Gud) skrev 2015-05-09 00:35:11 följande:
    Sant men hur blev det till att kvinnor ska täcka sig hela tiden? de mest extrema fall ser man ögon genom nätgaller? Misslyckades Gud så mycket med männen att kvinnan näst intill måste vara osynlig i extremfall? Gud misslyckas inte. Det är det människorna som gör. hade Gud menat att kvinnor skulle bära heltäckande klädsel hade hela historien med äpplet inte varit på kartan. Adam hade inte ens vetat hur en kvinna ser ut. Han hade sett en säck med galler för ögonen. Han kunde lika gärna blivit kåt på en fin jordhög med läckra former för han hade ingen aning om hur läckra former såg ut
    Kultur och sedvänjor påverkar en del.
  • Anonym (Stackars joliga Gud)
    Anonym (Kristen & gift med muslim) skrev 2015-05-09 00:32:46 följande:
    ALLT är SD:s fel! Tomte
    Japp det är tydligt. Säkert Sds fel att Isis gör alla "otrogna" till slavar. När jag tänker på saken är bostadsbristen säkert SDs fel också. Och PISA resultaten. Och precis allt annat negativt helt enkelt. Att fritöser exploderar är definitivt SDs fel också!

Om inte helt SDs så i alla fall sveriges på nåt sätt. Vi är faktiskt hela världens borg av ondska.
    Anonym (Muslimsk tjej) skrev 2015-05-09 00:35:12 följande:
    Ok så du vill se mitt cv för att jag ska få kalla dig en obildad mansgris?
    Nej jag vill bara veta vad det är som sätter dig på så höga hästar, att du tar dig rätten att kalla mig obildad och Sverigedemokrat, utan att veta någonting om mig. Utan att veta att jag har mer än en universitetsexamen, att jag är mycket kulturellt  och litterärt intresserad, rest mycket, och dessutom helt går emot normen genom att gifta mig med någon från en helt annan bakgrund, kultur och religion än jag själv, ja du vet, allt det där som några "ärthjärnor" på Nationalencyklopedien brukar välja som grundstenar när de definierar begreppet bildning. Bara nyfiken... 
    Anonym (Kristen & gift med muslim) skrev 2015-05-09 00:39:38 följande:
    Kultur och sedvänjor påverkar en del.
    Och sen tjoffsas de smidigt ihop med religion och blir DEN ENDA SANNA VÄGEN. Och sen undrar folk varför man tycker att de är tappade bakom en vagn
    Anonym (Stackars joliga Gud) skrev 2015-05-09 00:42:13 följande:
    Japp det är tydligt. Säkert Sds fel att Isis gör alla "otrogna" till slavar. När jag tänker på saken är bostadsbristen säkert SDs fel också. Och PISA resultaten. Och precis allt annat negativt helt enkelt. Att fritöser exploderar är definitivt SDs fel också!

Om inte helt SDs så i alla fall sveriges på nåt sätt. Vi är faktiskt hela världens borg av ondska.
    Ja, det är bara att böja sitt huvud i skam. Skäms
    Anonym (Kristen & gift med muslim) skrev 2015-05-09 00:42:54 följande:
    Nej jag vill bara veta vad det är som sätter dig på så höga hästar, att du tar dig rätten att kalla mig obildad och Sverigedemokrat, utan att veta någonting om mig. Utan att veta att jag har mer än en universitetsexamen, att jag är mycket kulturellt  och litterärt intresserad, rest mycket, och dessutom helt går emot normen genom att gifta mig med någon från en helt annan bakgrund, kultur och religion än jag själv, ja du vet, allt det där som några "ärthjärnor" på Nationalencyklopedien brukar välja som grundstenar när de definierar begreppet bildning. Bara nyfiken... 
    Nästan så jag tycker synd om muslimsk tjej. Hon skriker ju SD till allt och alla just nu och INGEN nappar. Så styggt. Det brukar ju vara ett säkert kort för att slippa undan saker man förlorar i.
    Håller bubblan på att spricka? Funkar det inte längre att skrika SD eller rasist till folk som inte tycker samma? De bara fortsätter diskutera? aj aj inte bra hur ska man då tysta folk!
    Anonym (Stackars joliga Gud) skrev 2015-05-09 00:44:27 följande:
    Och sen tjoffsas de smidigt ihop med religion och blir DEN ENDA SANNA VÄGEN. Och sen undrar folk varför man tycker att de är tappade bakom en vagn
    Ja det är det tråkiga. I den mindre utvecklade delen av världen är det lätt att skylla allt på religionen. I Sudan och Etiopien säger man att det är guds påbud att omskära flickor. Det finns inte en rad om detta i Koranen...
    Anonym (Stackars joliga Gud) skrev 2015-05-09 00:53:30 följande:
    Nästan så jag tycker synd om muslimsk tjej. Hon skriker ju SD till allt och alla just nu och INGEN nappar. Så styggt. Det brukar ju vara ett säkert kort för att slippa undan saker man förlorar i.
    Håller bubblan på att spricka? Funkar det inte längre att skrika SD eller rasist till folk som inte tycker samma? De bara fortsätter diskutera? aj aj inte bra hur ska man då tysta folk!
    Ja jag kan inte förklara det, jag är ju bara en obildad mansgris och ärthjärna, så jag har nog inte den mentala kapaciteten att råda dig i denna svåra frågeställning.
Svar på tråden sluta hata Islam!