Anonym (Muslimsk tjej) skrev 2015-05-09 00:20:19 följande:
Hurdå fel menar du?
Läs inlägg 457. Orkar inte upprepa.
Var det svårt att läsa de få rader som står i TS och begripa vad hon vill diskutera här? För inte antog du att du skulle välja en rad att diskutera och skippa bli pådyvlad att läsa koranen?
Jag klarade av att läsa HELA ts, men du valde ut en enda liten mening och fastnade på den.
Rubriken och sista frågan ingår också i ts, det förstår du nog.
Ja, det var ju just att välja EN rad och diskutera som jag INTE gjorde, då jag valde att diskutera HELA ts? Det är ju du som babblar om att det bara handlar om en enda rad - att läsa koranen.
För tråden handlar väl om att alla som kritiserar islam ska bemöda sig att läsa koranen eller förstod du det helt tvärtom eftersom du såg det som tjat?
Nej, den handlar också om att sluta hata islam och om varför man är rädd. Dessutom efterfrågar ts oss om att läsa, men vi har ju också rätt att säga nej. Eller menar du något annat, att jag måste böja huvudet och göra som ts säger?
Jag förstår att ingen muslim vill ödsla sin tid på ärthjärnorna här.
Du vill visst väldigt gärna ödsla tid på oss ärthjärnor
vad säger din gud om att du skriver så om andra förresten?
för antingen så är ingen här läskunnig eller så vet man att skiten man sprider inte ens står i koranen.
Mmm fast jag har inte skrivit nån skit som inte ens står i koranen. Fast du får gärna sprida skiten som står i den om du vill.