• Anonym (Uppgiven)

Kalla handen

Hej,

Vet inte riktigt vad jag vill få fram med det här. Är bara väldigt ledsen över situationen jag befinner mig i. Då och då träffar jag någon, som jag tycker mycket om och som jag lyckats haka upp mig på rejält. Vänskapen, om man nu klassa den så, inleddes först sen några år tillbaka och det var likadant då. Jag upplever denna någon som omväxlande väldigt varm/kall och mycket komplicerad. Som någon med svårt för närhet. Kan uppleva personen som väldigt på i perioder men andra gånger, när jag verkligen vill prata, så blir jag totalt ignorerad. Blir så låst av det här och kan aldrig säga nej till människan. Att få kalla handen gör bara att jag blir ännu mer mån om att visa mig värdig även om jag inte agerar på känslan att höra av mig när den andra blir tyst.

Det finns ingen kommunikation om det här. Visar mycket lite av mig själv och min personlighet vilket bjuder in till massa missförstånd och att jag blir tagen för given. Skulle jag istället konfrontera tror jag personen skulle springa iväg som ett skrämt rådjur. Jag tycker tydligen det är bättre att låta mig utnyttjas. Är medveten om mina alternativ här och inget lockar. Önskar bara att det vore annorlunda. För dem av er som kan sympatisera..

• Svar på tråden Kalla handen
  • Anonym (l)
    Anonym (Uppgiven) skrev 2015-05-06 13:43:08 följande:
    Jag kunde vara tydligare. Tycker samtidigt att jag gjort vad jag kunnat- chansat och förklarat hur jag känner. Det har gett viss respons och lett tillbaka till nuvarande situation. Men mer närhet än så får jag inte av personen. Nu blir jag ignorerad så vill knappast höra av mig och jaga den andra.

Ändå tror jag att vi båda vet att det finns nåt mellan oss. Därav uppgivenheten.
    kan väl va vänner då ?? verkar va för rörigt och komplicerat för att orka ha nnat låtr det som .
  • Anonym (Uppgiven)
    Anonym (l) skrev 2015-05-06 14:11:59 följande:

Handlar det om atta göra vad man kan eller göra vad man vill... kommer ni från rymden ???

Jag gör.
    Anonym (l) skrev 2015-05-06 14:24:18 följande:

kan väl va vänner då ?? verkar va för rörigt och komplicerat för att orka ha nnat låtr det som .

Nja. För min del kan jag inte vara vän ifall den sexuella relationen nu avslutas. Blir bara svårare att släppa känslorna.
  • Anonym (Undran)

Träffas ni ofta för att ha sex? Och pratar ni mellan gångerna också?

Finns det en dialog att spinna vidare på tycker du?

• Anonym (l)
    Anonym (Uppgiven) skrev 2015-05-06 14:33:37 följande:

Jag gör.Nja. För min del kan jag inte vara vän ifall den sexuella relationen nu avslutas. Blir bara svårare att släppa känslorna.

Men vänta ni kan inrulla men du vågar inte presentera dug eller kontakta får jag Ansgarva .?(-: förlåt
  • Anonym (Uppgiven)
    Anonym (Undran) skrev 2015-05-06 14:40:15 följande:

Träffas ni ofta för att ha sex? Och pratar ni mellan gångerna också?

Finns det en dialog att spinna vidare på tycker du?

Det har varierat. Ja, försök har gjorts. Blir lösryckt och från mitt håll fegas det och blir jäkligt stelt.
  • Anonym (Uppgiven)
    Anonym (l) skrev 2015-05-06 14:41:33 följande:

Men vänta ni kan inrulla men du vågar inte presentera dug eller kontakta får jag Ansgarva .?(-: förlåt

Det har sina orsaker. Men är det inte snarare lättare att inrulla varandra än det är att blotta sitt inre och sina känslor? ;P Jag tycker det senare är mycket mer intimt.
  • Anonym (kdäd)
    Anonym (Uppgiven) skrev 2015-05-06 15:00:07 följande:
    Det har sina orsaker. Men är det inte snarare lättare att inrulla varandra än det är att blotta sitt inre och sina känslor? ;P Jag tycker det senare är mycket mer intimt.
    Tycker inte du ska ge upp!!! Om du vill nåt med detta så hör du av dig.
    Många tjejer vill ju att killen ska höra av sig och visa att de vill med.
    Många tjejer gillar känsliga killar,jag är sån själv.

• Anonym (l)

[quote=75261815][quote-nick]Anonym (Uppgiven) skrev 2015-05-06 15:00:07 följande:[/quote-nick]

Kan man knulla har du redan blottat en del av det inre men det saknas kommunikation som verkar va problemet hur kom ni fram till sex egentligen ?? (Asgarv ).

• Anonym (Undran)

Jag förstår hur du menar. För mig är sex och känslor två skilda saker!

Det är jobbigt att ständigt gå runt och ha någon annan i tankarna hela dagen och inte veta vart man har den andra..

Känns som att du behöver börja en dialog. Jag tror inte den andra vet riktigt vart den har dig heller.

• Anonym (Uppgiven)
    Anonym (kdäd) skrev 2015-05-06 15:44:29 följande:

Tycker inte du ska ge upp!!! Om du vill nåt med detta så hör du av dig.

Många tjejer vill ju att killen ska höra av sig och visa att de vill med.

Många tjejer gillar känsliga killar,jag är sån själv.

Och om den andra redan gett upp? Eller är så pass envis att den bestämt sig för att saker är på ett visst sätt? Vet inte om jag har ork till att bevisa motsatsen.
Svar på tråden Kalla handen