• Anonym (Uppgiven)

Kalla handen

Hej,

Vet inte riktigt vad jag vill få fram med det här. Är bara väldigt ledsen över situationen jag befinner mig i. Då och då träffar jag någon, som jag tycker mycket om och som jag lyckats haka upp mig på rejält. Vänskapen, om man nu klassa den så, inleddes först sen några år tillbaka och det var likadant då. Jag upplever denna någon som omväxlande väldigt varm/kall och mycket komplicerad. Som någon med svårt för närhet. Kan uppleva personen som väldigt på i perioder men andra gånger, när jag verkligen vill prata, så blir jag totalt ignorerad. Blir så låst av det här och kan aldrig säga nej till människan. Att få kalla handen gör bara att jag blir ännu mer mån om att visa mig värdig även om jag inte agerar på känslan att höra av mig när den andra blir tyst.

Det finns ingen kommunikation om det här. Visar mycket lite av mig själv och min personlighet vilket bjuder in till massa missförstånd och att jag blir tagen för given. Skulle jag istället konfrontera tror jag personen skulle springa iväg som ett skrämt rådjur. Jag tycker tydligen det är bättre att låta mig utnyttjas. Är medveten om mina alternativ här och inget lockar. Önskar bara att det vore annorlunda. För dem av er som kan sympatisera..

• Svar på tråden Kalla handen
  • Anonym (l)
    Anonym (kdäd) skrev 2015-05-07 08:19:43 följande:

Det är ju såhär att känns det,så finns det

Det går lixom inte ljuga för hjärtat hur mycket man än vill..

Tror Ts Har nog bara inbillat sig att hon är förtjust fått ett begär att hon ska ha en viss person .???? Så kan det ju va .
  • Anonym (l)
    Anonym (l) skrev 2015-05-07 08:25:10 följande:

Tror Ts Har nog bara inbillat sig att hon är förtjust fått ett begär att hon ska ha en viss person .???? Så kan det ju va .

Det hade väl varit det om dom ville...
  • Anonym (l)
    Anonym (Undran) skrev 2015-05-07 07:38:54 följande:

(l) - Problemet är ju att man oftast har allt det där när man väl träffas, om än bara för sex.

Sen är man väl för feg för att erkänna de äkta känslorna för den andre om man väl började att ses för sex en gång i tiden.

För feg ??, då har ni inte kommit varandra tillräckligt inpå utan på ytan bara, du känner då altså inte personen annars hade man inte fegat ..
  • Anonym (l)

(l) - Problemet är ju att man oftast har allt det där när man väl träffas, om än bara för sex.

Sen är man väl för feg för att erkänna de äkta känslorna för den andre om man väl började att ses för sex en gång i tiden.

vaddå är ni lika attraherade och starka känslor båda två så  då så liksom no problems  .Problemet är nog att ni inte känner varandra riktigt, inget märkligt då.
  • Anonym (l)

En gång i tiden skrev du, jo men han eller hon kan ju ha förändrats lite  saker förändas, eller känner han eller hon samma sak eller skulle han eller hon vilja det i gen altså när det är så pass lång tid som du beskrev så skulle jag nog hellre va försiktig än att  bara rusa på tex...känner ju inte personen i fråga då.....
  • Anonym (l)
    Anonym (kdäd) skrev 2015-05-06 21:10:00 följande:

Gaaah! Sitter här och blir frusterad fan.....haha ;)
    Innerst inne vet du nog,men du nojjar....sluta med det.
    tänk om det är så som nån sa att ni bägge vill ha varann?
    Vore det inte skönt att bara kunna släppa alla rädslor och springa in i varandras famn..???
    Lycka till,värsta bästa storyn juh!

Dom ska kontakta varandra först och få bekräftat så fall...
  • Anonym (kdäd)
    Anonym (l) skrev 2015-05-07 09:19:51 följande:
    För feg ??, då har ni inte kommit varandra tillräckligt inpå utan på ytan bara, du känner då altså inte personen annars hade man inte fegat ..
    Har han ens försökt lära känna henne??

Låter inte så,och det är ju synd kan jag tycka.
  • Anonym (l)
    Anonym (kdäd) skrev 2015-05-07 13:14:21 följande:

han kanske inte vill, men då bör man säga det ... värkar omogna .
  • Anonym (l)
    Anonym (kdäd) skrev 2015-05-07 13:14:21 följande:

Varför tycker du det är synd det borde va en ära att slippa ....känns det som ... eller??
  • Anonym (kdäd)
    Anonym (l) skrev 2015-05-07 09:27:13 följande:
     vaddå är ni lika attraherade och starka känslor båda två så  då så liksom no problems  .Problemet är nog att ni inte känner varandra riktigt, inget märkligt då.
    Ja,tycker med det låter så.  vore ju synd om det inte blir nåt för att den ena parten inte vågar höra av sig. de verkar ju haft kontakt ett tag,så jag förstår inte riktigt problemet här måste jag säga. om de nu inte känner varandra ordentligt,men känner att det finns känslor,så får man väl utvecklas tillsammans då.

Svar på tråden Kalla handen