• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Det vackraste

Du får testa. :) Eller kolla tecken och älflytningar. El sätt ett genomsnitt på dag 16? :) Hoppas det ska vara din tur den här kommande cykeln!

Angdev skrev 2015-06-17 11:20:06 följande:

Bara för att jag skickat iväg ett mail ang ev fertilitetsproblem så verkar mensen vara på G. Vilket känns väldigt skönt om jag ska vara ärlig :) Hade 34! dagars cykel denna månad. Hur i hela friden räknar man ut ÄL när den varierar mellan 27-34 dagar?

• Det vackraste

Vad tråkigt. :( Men inte säkert? Tog det lång tid att bli gravid?

gruvan skrev 2015-06-17 15:53:06 följande:

Har pratat med barnmorskan idag som tyvärr tror att det är ett missfall på gång för min del...

• Det vackraste

Men nu blev din cykel 34 dagar och då hade du säkert äl, men kanske lite senare. Eller ett tidigt missfall som förlängde cykeln. Annars är det inget direkt konstigt ifall äl uteblir ett par enstaka gånger per år.

Angdev skrev 2015-06-17 09:33:03 följande:

Har aldrig varit med om det innan. Är det vanligt? Kan jag göra något för att förebygga det? Hur sen kan mensen bli nu? Sorry många frågor :)

• gruvan
    Det vackraste skrev 2015-06-17 16:22:29 följande:

Vad tråkigt. :( Men inte säkert? Tog det lång tid att bli gravid?

Nä inte säkert men hon tycker jag ska ställa in mig på det. :( Har tid för inskrivning på onsdag nästa vecka och så länge jag inte får en mer mensliknande blödning innan dess ska jag gå på den och så får vi se vad som händer då. Jag hoppas jag får tid för vul då!
  • wdidiw
    Symetrical skrev 2015-06-17 15:00:47 följande:

Jah ser lite (på rätt ställe!) framförallt på nedersta strecket! Bådar gott!

Åh nu blev jag lite glad :) ute lite för tidigt som vanligt iof, får hålla mig och testa igen till i helgen.
  • Det vackraste

Hoppas. :) Vilken cykel är ni inne på?

GlitterLina skrev 2015-06-17 14:36:41 följande:

En vecka kvar till Bim. Jag känner inga falska gravsymtom som jag brukar.. Hoppas det betyder nåt bra!

• Knasbollen87
    gullan83 skrev 2015-06-17 15:00:51 följande:

Funderar på köpa ett test imorgon är det för tidigt att testa sig om man har bim på söndag

Jag har samma fundering, har också bim på söndag och vill testa mig snart! Men är orolig att det är för tidigt samt att det ska vara neg.

Har du några symptom? Själv inbillar jag mig att jag har det, men det är inte så sannolikt för jag tror mensen är påväg :/
  • gullan83
    Knasbollen87 skrev 2015-06-17 21:28:40 följande:

Jag har samma fundering, har också bim på söndag och vill testa mig snart! Men är orolig att det är för tidigt samt att det ska vara neg.

Har du några symptom? Själv inbillar jag mig att jag har det, men det är inte så sannolikt för jag tror mensen är påväg :/

Ja har molvärk på höger sida till och från känner aldrig något innan mens i vanliga fall
  • skepparbarn

Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.

• svurkbebis

BIM eftersläntare ;)

12/6 lillskrutten

14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 medow

BIM

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis

20-21/6 malre, gabriellap

21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87