• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Malin 845
    skepparbarn skrev 2015-06-17 22:18:42 följande:

Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.

Känner samma här! Känns som om den molande smärtan jag har är mer påhittad av min hjärna.. Tog test i morse som kunde ha visat ett minimalt spökstreck. Kan inte mensen bara komma nu så man vet att det är kört denna gången med :(
    Önskar dig lycka till!!
  • skepparbarn
    Malin 845 skrev 2015-06-17 22:24:38 följande:

Känner samma här! Känns som om den molande smärtan jag har är mer påhittad av min hjärna.. Tog test i morse som kunde ha visat ett minimalt spökstreck. Kan inte mensen bara komma nu så man vet att det är kört denna gången med :(

Önskar dig lycka till!!

Ja precis. Tycker att vi kan evolutionera lite så ägget fäster på en gång och gör det inte det så får man mens dagen efter haha.
  • Det vackraste
    svurkbebis skrev 2015-06-17 11:14:36 följande:

om det inte blir nu så blir det senare, ge inte upp hoppet!för oss var det här 10:e försöket, har alltid gått på första försöket med mina 3 andra barn så detta var en ny upplevelse, många besvikelser.

ta ett nytt test på bim o jag håller hårt i tummarna för dig!

Precis det kan faktiskt ta flera månader men det kommer. :) Grattis svurkbebis.
  • siz

Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)

• malre

Tar bort mig från listan, började blöda idag 2-3 dagar för tidigt....

BIM eftersläntare ;)

12/6 lillskrutten

14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09

16/6 medow

BIM

17/6 mkes, Glovey, m2b

18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83

20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis

20-21/6 gabriellap

21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87

22-23/6 mikamon, Tassen

23/6 skepparbarn

24/6 GlitterLina

24-25/6 Suada86

26/6 linnsanbelle

27/6 TouchOfRed

29/6 Mmeli

30/6 soofa, Att vänta

PLUSSAT +

Caylyn BF 7/2

Desideri BF11/2

Aniroma

gruvan BF11/2

canada

EliWe

lindakarlsson4380 BF19/2

sladda

Marta2005

NellieMeja BF 18/2

Marie14

Nenna

Längtan Så Stor

Javli

siz

svurkbebis BF 28/2

• sommarblomma1

Tog ett test på bim -2 eller -3 idag och det var blankt :( hoppet är inte ute än men tror inte det tagit sig denna månad

• Knasbollen87

Jag tog också testet idag bim -3 och det var ett starkt minus på den, inte ens en liten svag antydan till plus :(.

Vi får se på söndag om jag fått min mens annars gör jag om testet på måndag.

Men det känns som om det inte blir något denna månad iaf.

• m2b
    skepparbarn skrev 2015-06-17 22:18:42 följande:

Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.

usch ja ruvarveckorna är hemska, man blir ju lite smått galen. Verkligen galen.....beter sig märkligt med internet / känner efter/räknar dagar 10 ggr om dagen etc. När är BIM då? Vid mina två graviditeter som blivit bebis har jag aldrig känt något innan BIM.

Ger upp här med idag, BIM och jättenegativt. Känner mig sååå besviken.
  • m2b
    siz skrev 2015-06-18 07:35:40 följande:

Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)

Grattis! Så roligt
  • gullan83

Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)

Svar på tråden BIM juni 2015