-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Känner samma här! Känns som om den molande smärtan jag har är mer påhittad av min hjärna.. Tog test i morse som kunde ha visat ett minimalt spökstreck. Kan inte mensen bara komma nu så man vet att det är kört denna gången med :(skepparbarn skrev 2015-06-17 22:18:42 följande:Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.
Önskar dig lycka till!! -
Ja precis. Tycker att vi kan evolutionera lite så ägget fäster på en gång och gör det inte det så får man mens dagen efter haha.Malin 845 skrev 2015-06-17 22:24:38 följande:Känner samma här! Känns som om den molande smärtan jag har är mer påhittad av min hjärna.. Tog test i morse som kunde ha visat ett minimalt spökstreck. Kan inte mensen bara komma nu så man vet att det är kört denna gången med :(
Önskar dig lycka till!!
-
Precissvurkbebis skrev 2015-06-17 11:14:36 följande:om det inte blir nu så blir det senare, ge inte upp hoppet!för oss var det här 10:e försöket, har alltid gått på första försöket med mina 3 andra barn så detta var en ny upplevelse, många besvikelser.
ta ett nytt test på bim o jag håller hårt i tummarna för dig!
det kan faktiskt ta flera månader men det kommer. :) Grattis svurkbebis.
-
Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)
-
Tar bort mig från listan, började blöda idag 2-3 dagar för tidigt....
BIM eftersläntare ;)
12/6 lillskrutten
14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 medow
BIM
17/6 mkes, Glovey, m2b
18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1
19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83
20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis
20-21/6 gabriellap
21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87
22-23/6 mikamon, Tassen
23/6 skepparbarn
24/6 GlitterLina
24-25/6 Suada86
26/6 linnsanbelle
27/6 TouchOfRed
29/6 Mmeli
30/6 soofa, Att vänta
PLUSSAT +
Caylyn BF 7/2
Desideri BF11/2
Aniroma
gruvan BF11/2
canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda
Marta2005
NellieMeja BF 18/2
Marie14
Nenna
Längtan Så Stor
Javli
siz
svurkbebis BF 28/2 -
Tog ett test på bim -2 eller -3 idag och det var blankt :( hoppet är inte ute än men tror inte det tagit sig denna månad

-
Jag tog också testet idag bim -3 och det var ett starkt minus på den, inte ens en liten svag antydan till plus :(.
Vi får se på söndag om jag fått min mens annars gör jag om testet på måndag.
Men det känns som om det inte blir något denna månad iaf. -
usch ja ruvarveckorna är hemska, man blir ju lite smått galen. Verkligen galen.....beter sig märkligt med internet / känner efter/räknar dagar 10 ggr om dagen etc. När är BIM då? Vid mina två graviditeter som blivit bebis har jag aldrig känt något innan BIM.skepparbarn skrev 2015-06-17 22:18:42 följande:Jag tappade hoppet om graviditet idag. Inte det att jag känt något särskilt eller så, men mitt uppi mitt googlande av ljumskar hit och ljumskar dit så insåg jag att jag vill det för mycket för att det ska vara sant. Önskar man kunde slippa dessa dagar i väntan.
Ger upp här med idag, BIM och jättenegativt. Känner mig sååå besviken. -
Grattis! Så roligtsiz skrev 2015-06-18 07:35:40 följande:Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)
-
Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)