-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Vad har du haft för några symptom? Jag har BIM på lördag.. Inte testat något än :)siz skrev 2015-06-18 07:35:40 följande:Jag plussade igår bim -2!!! Jag vill önska er alla tjejer lycka till och ge inte upp! Det tog 4 månader för mig så ge bara inte upp o lycka till nu :)
-
Hello igen allesammans! Fint att se flera som får plus!
Tänkte bara dela med mig av en grej; denna månad när det tog sig, så hetsade jag inte fullt ut så mycket med ÄL-testet osv samt att jag åt Bisolvon från lite efter mensens slut tills att jag tog ett enda ÄL-test som hade början till stegring (tog ÄL-test för att veta när jag skulle sluta med bisolvon)
Samt att jag och min sambo alltid använder spermievänligt glidmedel!
Vet ej om detta var ett magiskt recept, men skadar ju inte att testa! :)
Lycka till alla ni nu som väntar på pluss och lycka till åt alla er som plussat och att våra små bebisfrön stannar! :) -
Grattis!!

gullan83 skrev 2015-06-18 08:41:16 följande:Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)
-
Jag fick minus på Bim-1 men plussade sen på dag bim+5. Så ge inte uppsommarblomma1 skrev 2015-06-18 08:01:59 följande:Tog ett test på bim -2 eller -3 idag och det var blankt :( hoppet är inte ute än men tror inte det tagit sig denna månad
-
Stort grattis! Det där kanske man skulle prova! :-Pgullan83 skrev 2015-06-18 08:41:16 följande:Tog ett test och de visar pluss kan inte fatta det svagt men ändå synligt gaaaah första försöket med insemination och det tog sig :)
-
Jag har stickningar o öm i bröst och det sticker o känns i livmodrn till o från.
Maka94 skrev 2015-06-18 08:50:14 följande:Vad har du haft för några symptom? Jag har BIM på lördag.. Inte testat något än :)
-
Hur går det för dig? Håller tummarna!NellieMeja skrev 2015-06-15 20:24:40 följande:Lyckan blev kort varig plussade ju på bim +5 . Men nu är missfall på gång. Blir så arg å besviken. Kunde ju lika gärna mensen kommit förra måndagen. Hade missfall när vi skulle försöka få tvåan så känner i gen detta. Blä. Blir ett 7 försök. F-n
-
Det går faktiskt bra. Tisdag var ingen kul dag. Men nu ser jag ljusare på framtiden. Å hoppas att vi lyckas nästa försök. Borde ha ägglossning nästa helg om kroppen funkar som den ska nu efter missfallet.Malin 845 skrev 2015-06-18 11:43:49 följande:Hur går det för dig? Håller tummarna!
-
Har du blött mkt? Kollat vul?NellieMeja skrev 2015-06-18 12:32:04 följande:Det går faktiskt bra. Tisdag var ingen kul dag. Men nu ser jag ljusare på framtiden. Å hoppas att vi lyckas nästa försök. Borde ha ägglossning nästa helg om kroppen funkar som den ska nu efter missfallet.
-
Men om du plussade först på bim +5, kan inte det nåt att göra med missfallet och att nåt var fel? Eller det kanske inte hänger ihop alls?NellieMeja skrev 2015-06-18 09:21:45 följande:Jag fick minus på Bim-1 men plussade sen på dag bim+5. Så ge inte upp
Har ju lite svårt att veta när äl va exakt då jag var utomlands och jag inte hade med mig ältesterna så kanske att det var ytterligare några dagar längre fram.. Ställer dock in mig på juni månad :)