• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Malin 845
    soofa skrev 2015-06-21 20:02:51 följande:
    Bilden du la upp, är det på din aktuella cykel? För på den är ju ingen ägglossning utmärkt så det kanske är så att du var utan ägglossning den här månaden..
    Alltså nej det är förra jag hade :) denna var det något förhöjt på äl dagen som visades på NC. Men ska kontakta bm för säkerhets skull så jag vet om jag har äl eller inte. Kände av min äl den 5/6 så jag vet att jag hade äl då :)
  • soofa
    Malin 845 skrev 2015-06-21 20:04:53 följande:
    Alltså nej det är förra jag hade :) denna var det något förhöjt på äl dagen som visades på NC. Men ska kontakta bm för säkerhets skull så jag vet om jag har äl eller inte. Kände av min äl den 5/6 så jag vet att jag hade äl då :)
    Okej, då är jag med. Glad
  • Malin 845
    soofa skrev 2015-06-21 20:10:28 följande:
    Okej, då är jag med. Glad
    Ja :) jag känner tydligt av att det molnar o sen de vattniga flytningarna vid äl :) hur går det för dig? :)
  • soofa
    Malin 845 skrev 2015-06-21 20:14:52 följande:
    Ja :) jag känner tydligt av att det molnar o sen de vattniga flytningarna vid äl :) hur går det för dig? :)
    Jadu, jag är mittemellan äl och bim. Jag har nio dagar kvar till bim så jag håller på och överanalyserar temp, symtom osv. ;)
  • Malin 845
    soofa skrev 2015-06-21 21:19:10 följande:
    Jadu, jag är mittemellan äl och bim. Jag har nio dagar kvar till bim så jag håller på och överanalyserar temp, symtom osv. ;)
    Spännande :) önskar dig stort lycka till! :)
  • Knasbollen87

Hej! Inget för mig denna månad, går över till juli. Lycka till alla andra :)

• Jullan1989

Enligt min mens app är bim runt 30/7 fast en annan visar att den skulle ha börjat för två dagar sedan.. Så gjorde jag ett test bara för att...

Vad tror ni? Brukar det vara spökstreck på dessa?

• Det vackraste

Grattis! :)

Jullan1989 skrev 2015-06-22 02:05:24 följande:

Enligt min mens app är bim runt 30/7 fast en annan visar att den skulle ha börjat för två dagar sedan.. Så gjorde jag ett test bara för att...

• Symetrical
    Jullan1989 skrev 2015-06-22 02:05:24 följande:

phpmH3bTn88486.jpg

Definitivt positivt! För starkt för spök, skulle jag säga! Grattis!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-06-21 19:48:13 följande:

Hej alla, varit borta och missat 337 inlägg, haha! Ni kan väl uppdatera mig!?
    Någon annan som har bim i dagarna? Jag har bara 5 dagar kvar men inga symptom, känns precis som tidigare månader så räkna med mens!

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Välkommen hem! Vi har saknat dig! När blir första testet då? Innan, på eller efter bim?
Svar på tråden BIM juni 2015