-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Det var som vanlig mensvärk, alltså inte bara på en sida. Usch hoppas man slipper det :/Det vackraste skrev 2015-06-23 07:57:05 följande:Det kan kännas rejält ibland. Men om det gör ont på bara ena sidan ska du söka vård så det inte är ett utomkveds.
-
Låter som vanlig växtvärk. Jag hade också väldigt ont ibland med första barnet.
lindakarlsson4380 skrev 2015-06-23 08:01:21 följande:Det var som vanlig mensvärk, alltså inte bara på en sida. Usch hoppas man slipper det :/
-
Håller tummarna för dig!!! Testade du nåt innan ditt vul?GlitterLina skrev 2015-06-22 23:12:04 följande:Oj oj hoppas hoppas hoppas det blir en riktig graviditet
-
Jag har en kompis som fick höra det när hon var på vul på äl +4 bara och sen plussade hon (svagt!) 4-5 dagar senare.GlitterLina skrev 2015-06-22 21:46:40 följande:Grattis till alla ni som plussat :) & såklart lycka till ni som väntar på plus.
Kan ni hjälpa mig förklara. Har inte hört ordet uppklarning förut.
Vad har ni för erfarenheter vid en uppklarning? Jag va på gyn i förmiddags & gjorde undersökning med vul. Jag har Bim om ca 2 dar. Gjorde tidigt i morse ett gravtest som visade negativt.. På gyn säger hon glatt, :) här kan nog va något.. Hon säger att hon ser en uppklarning. Att det kan troligtvis va början till en graviditet väldig tidig kanske v 4.. Så bara att avvakta å se vad som sker..
Vill gärna höra av andra som vart me om detta förut.. Vad hände sen? Blev det en riktig graviditet eller kom det blödning?
Tacksam för svar.
Låter lovande! Håller tummarna för att det blir samma för dig!
-
Jag är ny på den här sidan och hoppar in i den här tråden.
Vi planerar vårt första gemensamma barn och är bara på andra försöket än, så vi tar det lite som det kommer. Dock är jag 38 år, så får väl se hur svårt det blir att bli gravid... Jag har BIM 30/6. Kan ha haft ÄL medan jag var bortrest (har lite oregelbunden mens), så har inte höga förhoppningar den här månaden, men det är ändå spännande när det närmar sig BIM...
Gläds med er andra som får positivt!
-
Har nu tagit ett nytt test för att vara säker på att fredagens streck inte syntes försent. Här är resultatet:
Testet efter ca 3 minuter

Samma test efter 10 minuter

Önskar er alla lycka till! -
Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?

-
Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?

-
Nästan skulle jag nog säga :) Äl om en eller två dar! Tajma in sex redan nu ;)9camilla9 skrev 2015-06-23 15:30:24 följande:Hej var en liten fråga tog ut min pstav för snart 4 veckor sedan. Har inte fåttt min mens än.Tog ett äl test idag för jag hade lite ont i vänstra äggstocken igår. Ärdetta positivt?
-
Äntligen :) tack för svar:) blir att sexa till det ikväll då;)