-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Så himla tråkigt gruvan!!! Styrkekramar
-
BIM eftersläntare ;)
12/6 lillskrutten
14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 medow
BIM
17/6 mkes, Glovey, m2b
18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1
19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83
20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis
20-21/6 gabriellap
21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87
22-23/6 mikamon, Tassen
23/6 skepparbarn
24/6 GlitterLina , Knaappeen
24-25/6 Suada86
26/6 linnsanbelle
27/6 TouchOfRed
29/6 Mmeli
30/6 soofa, Att vänta
PLUSSAT +
Caylyn BF 7/2
Desideri BF11/2
Aniroma
canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda
Marta2005
NellieMeja BF 18/2
Marie14
Nenna
Längtan Så Stor
Javli
siz
svurkbebis BF 28/2
-
Haha man är lite seg i huvudet när man jobbar natt ;)Symetrical skrev 2015-06-21 07:40:13 följande:Hahaha. Förstod att det var det du menade, raring!
Tänker börja med äl-tester i nästa vecka om inte äl-känningarna dyker upp annars. (Känner i vanliga fall av min äl nästan löjligt tydligt, så brukar vara svår att missa, men tänker att det kanske är annorlunda efter MF!?)
Jag blödde rejält mycket (typ dubbelt så mycket som min vanliga mens) i knappt ett dygn och hade som kraftig mensvärk. Visste ju inte ens att det var ett MF eftersom jag inte hade en tanke på att jag var gravid. Dock var jag ju bara i v 4+2 typ, så får man senare är det säkert betydligt värre... :-/
Sen har jag småskvätt lite blod fram tills för typ en vecka sedan, så för en gångs skull hoppas jag på att äl inte dyker upp alltför tidigt, så att slemhinnan hinner byggas upp ordentligt först.
Hur ligger din temp idag? Ingen mens än?
Ja jag känner min äl väldigt lätt med, men kan ju vara så att vi inte hann planera in nog med gånger mys så det tog sig..
Stackare! Hoppas du slipper fler MF! Håller tummarna för dig!
Tempen är på 36,6 nu när jag vaknade, ingen mens än och negativt test :(
-
Åh, så segt! Och nu är du på äl +?Malin 845 skrev 2015-06-21 13:29:04 följande:Haha man är lite seg i huvudet när man jobbar natt ;)
Ja jag känner min äl väldigt lätt med, men kan ju vara så att vi inte hann planera in nog med gånger mys så det tog sig..
Stackare! Hoppas du slipper fler MF! Håller tummarna för dig!
Tempen är på 36,6 nu när jag vaknade, ingen mens än och negativt test :(

Tänker att du kanske har tempdipp nu för att ägget fäster. Men kanske lite sent..? Fortsätter hålla tummarna i alla fall.
-
Tog ett nytt gravtest imorse men det är inte tydligare .. Känns som att det kan ha stannat av :/
-
Det tror inte jag. Du har väl inte ens bim än? Vänta några dagar så ska du se att det blir tydligare!gabriellap skrev 2015-06-21 15:18:45 följande:Tog ett nytt gravtest imorse men det är inte tydligare .. Känns som att det kan ha stannat av :/
-
Äl + 16. Tycker att jag ser en svag skugga, men borde Ju vara starkare..Symetrical skrev 2015-06-21 15:06:57 följande:Åh, så segt! Och nu är du på äl +?
Tänker att du kanske har tempdipp nu för att ägget fäster. Men kanske lite sent..? Fortsätter hålla tummarna i alla fall.
Funderar på att ringa bm och prata med dem. Ja känns lite sent. Kanske hade äl senare än vad jag trodde :(. Håller tummarna för dig med! :) -
Här kom mensen nyss.. Jävla skit! :'(
-
Men nej vad synd!! :( vi får ta nya tag nästa månad båda två då :( vi syns med all säkerhet i juli tråden.. Lycka till!Maka94 skrev 2015-06-21 16:09:52 följande:Här kom mensen nyss.. Jävla skit! :'(
-
Mensen är på gång här med :( Spottings i tre dar (rosa och nu levrat blod), neg gravtest och fortfarande temp över 36.65-36.70. Vi försökte verkligen den här månaden :( Känner mig allmänt nere just nu.