-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Sambon har alltid varit så kaxig och trott att det skulle ta sig på första försöket, nu har vi två misslyckade försök.. Jag har alltid varit inställd på ett år men det är ju så jobbigt. Speciellt när man precis pratat med en kompis som inte alls kan få barn, tankarna svävar iväg..Malin 845 skrev 2015-06-21 16:24:55 följande:Men nej vad synd!! :( vi får ta nya tag nästa månad båda två då :( vi syns med all säkerhet i juli tråden.. Lycka till!
-
Ja min sambo är med sån. Han trodde med att det skulle gå direkt.. :( ja ett år kan man nästan räkna med, många tar det längre tid för. Oj vad är det för fel då som för att hon inte kan få barn?Maka94 skrev 2015-06-21 16:37:39 följande:Sambon har alltid varit så kaxig och trott att det skulle ta sig på första försöket, nu har vi två misslyckade försök.. Jag har alltid varit inställd på ett år men det är ju så jobbigt. Speciellt när man precis pratat med en kompis som inte alls kan få barn, tankarna svävar iväg..
Hur gammal är du förresten? Lite kul att veta om vi är i samma ålder :). Jag och sambon längtar så efter att kunna köpa alla saker o inreda vårt extra sovrum! Ska bara bli ett barn först :P hehe -
Jag kommer faktiskt inte ihåg exakt vad det var.. Men dom är nästintill helt uträknade :(Malin 845 skrev 2015-06-21 16:52:11 följande:Ja min sambo är med sån. Han trodde med att det skulle gå direkt.. :( ja ett år kan man nästan räkna med, många tar det längre tid för. Oj vad är det för fel då som för att hon inte kan få barn?
Hur gammal är du förresten? Lite kul att veta om vi är i samma ålder :). Jag och sambon längtar så efter att kunna köpa alla saker o inreda vårt extra sovrum! Ska bara bli ett barn först :P hehe
Jag är 21år och sambon 23år :) -
Ojdå :( det hoppas man verkligen att man får slippa.. :(Maka94 skrev 2015-06-21 16:57:05 följande:Jag kommer faktiskt inte ihåg exakt vad det var.. Men dom är nästintill helt uträknade :(
Jag är 21år och sambon 23år :)
Jag är 23 och sambon är 25 :) nästan samma ålder då! :) -
Jag har bäddat ner mig under täcket framför tvn, ska inte lämna lägenheten något mer idag. Om en till person idag frågar mig "när är det dags för er då? Ska inte nu ha barn snart?" Så kommer jag inte klara av att hantera känslorna..Malin 845 skrev 2015-06-21 16:58:41 följande:Ojdå :( det hoppas man verkligen att man får slippa.. :(
Jag är 23 och sambon är 25 :) nästan samma ålder då! :)
-
Det gör du rätt i! Det har många frågat oss med, men känns som om man bara ska låta det hända och inte planera så mycket. Är det många som frågar? Har ni varit tillsammans länge? Vi har varit tillsammans i 2,5 år snart. Vi får hoppas att juli är våran månad, och att vi får mars- bebisar :DMaka94 skrev 2015-06-21 17:09:44 följande:Jag har bäddat ner mig under täcket framför tvn, ska inte lämna lägenheten något mer idag. Om en till person idag frågar mig "när är det dags för er då? Ska inte nu ha barn snart?" Så kommer jag inte klara av att hantera känslorna.. -
Förstår inte hur folk vågar fråga sådant, tycker man inser mer och mer att det inte är så lätt för alla att bli gravida. Tack och lov är jag ganska förskonad från sådant, trots att jag är 28 år och har varit tillsammans med min pojkvän i snart 4 år.Maka94 skrev 2015-06-21 17:09:44 följande:Jag har bäddat ner mig under täcket framför tvn, ska inte lämna lägenheten något mer idag. Om en till person idag frågar mig "när är det dags för er då? Ska inte nu ha barn snart?" Så kommer jag inte klara av att hantera känslorna..
Kram till dig! -
Har en liten fråga!
Förra månaden var mensen sen så jag fick den på dag 39. Betyder det då att min äl kanske inte var den dagen jag trodde nu då? Kan det vara så denna månaden med att jag har 39 dagars cykel? Hade starka äl känningar samt vattniga flytningar (ursäkta för infon) den 4/6 och 5/6 så är 99% säker på att äl var då. Men är det något fel när cykeln på mig är så? Kan det påverka att man inte vet när man är fertil? Har länge haft cykel på 28 dagar, +- någon dag. Vad är "normalt"? Eller är det stress som påverkar? -
Jag väntar på er där, darlings!Malin 845 skrev 2015-06-21 16:24:55 följande:Men nej vad synd!! :( vi får ta nya tag nästa månad båda två då :( vi syns med all säkerhet i juli tråden.. Lycka till!
-
Åh vad du är go! :DSymetrical skrev 2015-06-21 18:09:52 följande:Jag väntar på er där, darlings!
Jag inväntar mensen här, såg du det jag skrev nyss med att cykeln var 39 dagar förra månaden? Kan du sånt? :)