• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • mikamon

Meeeh, igår och idag har det kommit rosa flytning. BIM är på måndag eller tisdag.

Psykiskt knäckande detta, att inte veta om det är nidis eller mens på g! :(

• Suada86
    gabriellap skrev 2015-06-20 17:59:12 följande:

Ja hoppas !! :) när har du bim ?

Håller tummarna! Har bim förmodligen på torsdag 25/6 enl appen... känner nämligen ingen molvärk därav att ja inte tror att det tagit sig :(
  • Ajrl

Hej hej hoppat in här Har bim på måndag eller tisdag, ev lite senare kändes som äl kom lite senare än appen sa.

Tog ett testa tidigt test från Rfsu igår morse som visade blankt. Testade mest för att se om jag vågade ta en öl eller två på midsommar.

Jag har inte mycket symtom förutom att jag haft typ mensvärk i en vecka nu och finnarna som brukar dyka upp på hakan direkt efter äl lyst med sin frånvaro och känner mig inte så pmsig med dåligt humör osv. Så får se hur det går i början på nästa vecka kanske kör ett test på måndag..

• Maka94
    Malin 845 skrev 2015-06-20 16:26:21 följande:

Vad menas med tempdipp? Vad innebär det? Jag har haft stadigt 37,2 i temp i en vecka, men i morse har det gått ner till 36,4. Har man lägre temp om man är gravid? Eller om man inte är det?

När hade du tänkt testa då? :)

Tempen brukar dippa innan mens :( jag räknar med att mensen kommer komma, funderar på att vänta några dagar till innan ett eventuellt test:/
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-06-20 16:26:21 följande:
    Vad menas med tempdipp? Vad innebär det? Jag har haft stadigt 37,2 i temp i en vecka, men i morse har det gått ner till 36,4. Har man lägre temp om man är gravid? Eller om man inte är det?
    När hade du tänkt testa då? :)
    Men maka94, när man får tempdipp brukar man snarare svettas (kroppens sätt att sånka kroppstemperaturen) jag svettas alltid som en gris (sorry för äckeldetaler!) de två nätterna innan mensen kommer. Att frysa är ett tecken på att tempen snarare höjts ännu mer!
    När har du bim Malin 845? Tempdipp kan man få när ägget fäster (vanligtvis 5-10 dagar efter äl), så stiger tempen imorgon igen är det ett väldigt gott tecken!

Håller tummarna för er båda två!
  • gabriellap
    Suada86 skrev 2015-06-20 18:15:49 följande:
    Håller tummarna! Har bim förmodligen på torsdag 25/6 enl appen... känner nämligen ingen molvärk därav att ja inte tror att det tagit sig :(
    Det är ju så olika hur man känner :) du ska inte känna att det är kört för att du inte känner något .. När jag var gravid sist (tyvärr slutade det i MA) så kände jag ingenting i början .. Så hoppet är inte ute :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-20 19:42:10 följande:
    Men maka94, när man får tempdipp brukar man snarare svettas (kroppens sätt att sånka kroppstemperaturen) jag svettas alltid som en gris (sorry för äckeldetaler!) de två nätterna innan mensen kommer. Att frysa är ett tecken på att tempen snarare höjts ännu mer! smile2.gif
    När har du bim Malin 845? Tempdipp kan man få när ägget fäster (vanligtvis 5-10 dagar efter äl), så stiger tempen imorgon igen är det ett väldigt gott tecken! smile1.gif

Håller tummarna för er båda två!
    Hade bim igår. Känner mer molnande smärta, och kan ju vara mensen. Hoppas på att det är så! :). Tänkte testa imorgon när jag vaknat, jobbar inatt :). Och ev ringa bm på måndag om den inte kommit. Hur går det för dig symetrical? :)
  • Suada86
    gabriellap skrev 2015-06-20 19:51:02 följande:

Det är ju så olika hur man känner :) du ska inte känna att det är kört för att du inte känner något .. När jag var gravid sist (tyvärr slutade det i MA) så kände jag ingenting i början .. Så hoppet är inte ute :)

Ååå hoppas verkligen inte att det att det är så! Ja får hålla tummarna, tack för peppen!!!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-06-20 19:52:38 följande:
    Hade bim igår. Känner mer molnande smärta, och kan ju vara mensen. Hoppas på att det är så! :). Tänkte testa imorgon när jag vaknat, jobbar inatt :). Och ev ringa bm på måndag om den inte kommit. Hur går det för dig symetrical? :)
    Hahaha. Ja, du. Här väntas det på äl, som det står i stjärnorna när den behagar anlända!
    Håller tummarna för dig!
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-06-20 20:37:59 följande:
    Hahaha. Ja, du. Här väntas det på äl, som det står i stjärnorna när den behagar anlända! smile5.gif
    Håller tummarna för dig!
    Haha menade ju såklart att jag hoppas att det är en bebis i magen ???? inte tvärtom :P såg att det blev lite fel! Tar du äl tester? Blödde du mycket när du fick MF? Gjorde det väldigt ont?

Ursäkta för alla frågor men det är något jag aldrig upplevt men är ändå en oro jag har.. Lycka till! Håller tummarna för dig med! :)
Svar på tråden BIM juni 2015