-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Jag har bim 12/6. Vet inte hur jag sätter in det i listan.
-
Åååååå vill att veckan ska gå fort så man kan börja försöka
-
IntressantUssaka skrev 2015-05-31 11:10:12 följande:Jo enligt forskningsrön som jag läst så gör ägget precis det. fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget
Tack! Det kan alltså betyda att jag inte alls var skengravid förra cykeln men att ägget inte fäste eller att det stöttes bort. Nåväl, vem vet... Men spännande tanke i alla fall. Är så mycket som skall klaffa.
-
Hej! Hoppar på denna tråd då vi inte fick något plus i maj. Vi är snart 30, försökte med första plusset i 14 månader, blev gravid men fick mf i v.8. Det är ca 4 månader sedan och har försökt aktivt i 2 månader efter det (då cykeln varit normal igen). Beräknar att ha ÄL 14/6 och BIM 27/6. Äter folsyra och har sex regelbundet. Även kört med cb digital ÄL tester.
-
Jäkla ägglossningsstickor som gör mig smått förvirrad. Fick nästintill positivt 29/5 men den 30/5 blev det ett smalt men starkt streck, för att på kvällen bli svagare igen. Räknas det som positivt? Om det var positivt så har jag då eventuellt ägglossning idag eller imorgon? Idag har stickorna varit svagare. Kan tilläggas att morgontempen har knappt höjts. Molvärk fortfarande och vattniga flytningar. Är det äl så visar det sig om ca två veckor eller så, antar jag :)
Förlåt för en jobbig bild, men såhär har det alltså sett ut. (Vem var det som skulle lägga testerna på hyllan ett tag? Inte jag, nejdå :D)
Bilden, då FL-appen strular fortf: www.ladda-upp.se/bilder/btimqsvmpgpmwd/ )
Och förlåt för ett rörigt inlägg, haha. Grattis till alla plus! Underbart <3 -
Jag har en så fantastiskt underbar syster. Ringde henne igår och berättade om mitt plus. Idag fick jag bl.a ett par baby sockar av henne. Bara för att jag ska kunna gå omkring med dem i fickan och gosa med dem.
-
Alltså din syster verkar ju vara hur go som helst, vilken underbar människa! Kan inte hon vara min syster också? :P Sitter här och får tårar i ögonen. Hoppas det är gravidhormoner, haha! :)Caylyn skrev 2015-05-31 20:58:39 följande:Jag har en så fantastiskt underbar syster. Ringde henne igår och berättade om mitt plus. Idag fick jag bl.a ett par baby sockar av henne. Bara för att jag ska kunna gå omkring med dem i fickan och gosa med dem.
-
Hon är toppen. Fick lite babykläder med av henne. Hon ska dessutom få barn 10 veckor innan mig. Och hon kommer vara min dola (eller hur det nu stavas ) när det är dags.gruvan skrev 2015-05-31 21:08:28 följande:Alltså din syster verkar ju vara hur go som helst, vilken underbar människa! Kan inte hon vara min syster också? :P Sitter här och får tårar i ögonen. Hoppas det är gravidhormoner, haha! :)
-
BIM-4 och negativt test. Molvärk som kommer och går hela tiden.
Fattar seriöst inte vad min kropp håller på med!! :( -
Plussade idag, på bim-4. Kan inte fatta det. :)