• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Nystjärna

Grattis :)

Här är det just nu en otålig väntan :( Blä. Jag vill bara veta nu har inget tålamod alls :( Den molnade värken har varit borta sen i lördags, men kände nu precis att den är där lite av och till och mot ljumskarna går det ut. Igår drog det även neråt över ena låret och över "tjejdelarna" liksom en illande,pirrande känsla och att de drog lite. Svårt att förklara. Ryggsmärtan är där med av och till värre ju mer dagen går och illamåendet är också kvar. Det är hela tiden där, men kan bli svagare och starkare under dagen. Sen känns de som jag måste på toaletten oftare nu sen igår och är så trött,men de kan bero på vädret,att man jobbat mycket och att bröllopet är till helgen. Ja svårt och säga. Men känns ju som detta är tecken på graviditet då jag hade så med illamåendet med dottern och kände ju för ett par dagar sen det där hugg/sticket i någon sekund men sen har det inte varit mer. Men kanske är inbillning? Men kan man verkligen inbilla sig sånt här illamående i flera dagar känns märkligt. Jaja bara och vänta och se :( Suck för väntan och ovissheten.. :(

• Maka94

Vi har påbörjat försök nr 2 i helgen, beräknad ÄL någon gång under den här veckan. Håller tummarna :)

• Fsake

Åh vad underbart!!! Grattis!! Visst var det första eller andra försöket?!

Vad har du för symptom?

Desideri skrev 2015-06-01 09:15:00 följande:

Plussade idag, på bim-4. Kan inte fatta det. :)

• Angdev

Stort grattis!!! Nu börjar plussen trilla in, hoppas det fortsätter i samma takt fram över :)
  • gullan83

Inget illa menat men ska de mitten sträcket inte vara blått för att gillas som plus?
  • Angdev
    gullan83 skrev 2015-06-01 14:19:00 följande:
    Inget illa menat men ska de mitten sträcket inte vara blått för att gillas som plus?
    Det är blått :) Ser olika ut beroende på dator/mobil :)
  • Caylyn

Grattis :D
  • Desideri
    Fsake skrev 2015-06-01 14:03:04 följande:

Åh vad underbart!!! Grattis!! Visst var det första eller andra försöket?!

Vad har du för symptom?

Angdev skrev 2015-06-01 14:13:02 följande:
    Stort grattis!!! Nu börjar plussen trilla in, hoppas det fortsätter i samma takt fram över :)
    Caylyn skrev 2015-06-01 15:45:53 följande:
    Grattis :D

Tack snälla! Känns helt overkligt! Har inga som helst symptom ännu, mått illa ikväll men det beror antagligen på att jag inte ätit så mycket under dagen. :)
  • Desideri
    gullan83 skrev 2015-06-01 14:19:00 följande:
    Det är blått men det ser olika ut beroende på vad man kollar ifrån. På min mobil och laptop ser man att det är blått men på stationära datorn ser det inte blått ut. Sen syns det ännu mindre på bild på på riktigt. :)
  • mikamon

Grattis!!
Svar på tråden BIM juni 2015