-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-

Jag plussade precis, på bim -1! Strecket är rosa och syns bättre i verkligheten. :D -
Vad tror ni om detta tjejer ?? BIM-1. Andra försöker efter MF. Vill så gärna att det skall vara ett streck där så vet inte om jag lurar mig själv!
[img=/gallery/image/5252271/full_600/phpQK2PJ803442. -
canada skrev 2015-06-02 07:04:55 följande:Vad tror ni om detta tjejer ?? BIM-1. Andra försöker efter MF. Vill så gärna att det skall vara ett streck där så vet inte om jag lurar mig själv!

-
Verkar inte gå att ladda upp bilden just nu :(. Får försöka igen senare.
-
[quote=75376436][quote-nick]canada skrev 2015-06-02 07:05:55 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag kan inte se någon bild alls.. Försök igen! -
STORT grattis till alla er som plussat!!!! :D
Själv är jag på BIM-3 idag och testet jag tog nyss såg ut såhär. Jag tycker mig skymta en skugga men är inte säker. Ser ni nåt??

-
Grattis till alla plus
-
Grattis till alla som plussat!
-
Grattis till alla er som plussat, härligt med så många :)) själv är jag på bim-6 ev bim-4 då jag tror att jag hade äl tidigare än beräknat. Känner inget annat än molvärk, kanske är det positivt då jag hade massa konstiga symptom förra månaden. Jag har ETT test liggandes hemma och den ska jag ta på bim+4 om jag kommer så långt vill säga....puh denna väntan ;)
-

Äl skulle ske den 31 enligt period tracker och inget äl test har varit speciellt starkt. Blev det inget ägg denna månad då?
Fick till mys den 27 bara då mannen jobbar dag och jag natt.