-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Tycker mig se ett svagt streckcanada skrev 2015-06-03 13:08:00 följande:Testar igen om bilden vill komma med, verkar inte fungera att skicka något inlägg alls via appen. Hur som helst, vad tror ni om denna bilden, (om den kommer med denna gången) kan det vara ett svagt streck tro? (hoppas :))
-
Grattis canada! :)
-
Hoppas det är en liten där inne! Förstår hur Ni har det, vi har försökt i 2 år och "bara" två missfall men som sagt, håller tummarna för Er :)sowe81 skrev 2015-06-03 12:33:27 följande:Är på äl + 10 idag och har bim på fredag (äl+12). Har haft molande i magen i en vecka ungefär och har även fått sämre hy, fler finnar, brukar knappt ha det alls annars. Hoppas verkligen det är tecken. Vid en av mina tidigare graviditeter var dålig hy ett tecken. Hade bestämt mig för att inte känna efter symptom denna gången men svårt att låta bli. Ska få teststickor av en bekant per post och kommer de idag ska jag testa i em, och även imorgonbitti. Annars blir det inget test fore bim. Vilket kanske är lika bra....
Blir det pluss blir bf på alla
dag, vilket vore så himla klockrent efter allt vårt kämpande ( snart 2 år och 3 missfall)!
-
Grattis! Liknar mitt som jag tog igår. Tog ett idag också, för säkerhets skull, och det var lite starkare. Ska testa på fredag igen och hoppas det är ännu starkare då! :)canada skrev 2015-06-03 13:08:00 följande:Testar igen om bilden vill komma med, verkar inte fungera att skicka något inlägg alls via appen. Hur som helst, vad tror ni om denna bilden, (om den kommer med denna gången) kan det vara ett svagt streck tro? (hoppas :))
-
Då kanske du är gravid??Mayy skrev 2015-06-03 13:10:05 följande:Hej! Jag är ny här, hittade hit genom att google runt lite om barn och bim och sånt :) Slutade med p-piller i mars för att försöka få första barnet... hittills har inget hänt, men jag har bim i morgon 4/6 enligt min app. Hittills har jag bara haft mensvärkar i snart en och en halv vecka och inget annat. Tycker det är jobbigt innan bim, vill bara att antingen så ska mensen komma eller inte... inte såhär som att det hela tiden känns som att den ska komma men så är den inte där... Det får en ju bara att hoppas och bli knäpp? Jag blir nog ganska överdrivet ledsen när det inte går för att ha testat så kort tid... men vill ju så gärna...
-
Jag hoppas och önskar, men det "känns" inte så om man nu kan känna det innan... Har aldrig gjort något test men tänkte göra det kanske när det är bim +1 om inte mensen kommit då? Nu känner jag mig jättepms:ig och började gråta förut för ingenting... så det kanske är kört denna månad :(gullan83 skrev 2015-06-03 15:43:16 följande:Då kanske du är gravid?? -
Tog ett clearblue ni på eftermiddagen, inte jättestarkt men endå tydligt, så antingen har hcg ökat mycket under dagen eller så är de bättre än teststickan!
Håller tummarna att denna vill stanna kvar nu :)

-
Grattis till dig med! Tog ett clearblue nu på eftermiddagen och där var det mycket tydligare, har ett kvar som man kanske skall ta på fredag med :)gruvan skrev 2015-06-03 15:15:12 följande:Grattis! Liknar mitt som jag tog igår. Tog ett idag också, för säkerhets skull, och det var lite starkare. Ska testa på fredag igen och hoppas det är ännu starkare då! :) -
Testa???Mayy skrev 2015-06-03 16:59:20 följande:Jag hoppas och önskar, men det "känns" inte så om man nu kan känna det innan... Har aldrig gjort något test men tänkte göra det kanske när det är bim +1 om inte mensen kommit då? Nu känner jag mig jättepms:ig och började gråta förut för ingenting... så det kanske är kört denna månad :(
-
Åååååå grattis :)canada skrev 2015-06-03 18:07:39 följande:Tog ett clearblue ni på eftermiddagen, inte jättestarkt men endå tydligt, så antingen har hcg ökat mycket under dagen eller så är de bättre än teststickan!
Håller tummarna att denna vill stanna kvar nu :)