-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Gjorde precis ett test som visade negativt. Är dock bara på bim-4, men var/är så otålig med att vänta ända till BIM-dagen:/ Känns som om det är helt kört då jag har testat med CBplus.. Andra med erfarenhet av de testerna?
-
Vi kan ju försöka hålla det iallafall hehe :)Ashurst Klara skrev 2015-06-10 16:03:40 följande:Samma här!
Ska vi tumma på att vi inte testar innan den 19e?
-
Jag är också på bim-4 och fick också negativt på test idag. Kan vara så och så får man ändå plus på bim. Så bara att hålla tummarna

LetMeLiveInThatFantasy skrev 2015-06-10 20:31:47 följande:Gjorde precis ett test som visade negativt. Är dock bara på bim-4, men var/är så otålig med att vänta ända till BIM-dagen:/ Känns som om det är helt kört då jag har testat med CBplus.. Andra med erfarenhet av de testerna?
-
Går ju inte lägga upp bild :(
-
Äl +5 idag, bim 19/6. Ska man orka vänta tills bim eller när kan man testa? När ska ni testa? :)
-
Använder du appen?sladda skrev 2015-06-10 21:18:37 följande:Går ju inte lägga upp bild :(
-
Följer er i denna tråd, jag tror jag har bmi på lördag . Testade negativt i söndags, med sista stickan( har lite historia av att vara stick missbrukare????) , Därför beställde jag inga nya. Men igår kunde jag inte hålla mig. Hoppas de kommer imorgon och att jag kan hålla mig till lördag .
-
Nä jag kör via nätet på mobilen. Har aldrig hittat appen hahasoofa skrev 2015-06-10 21:40:48 följande:Använder du appen?
-
Ladda ner den så är det lättare att lägga upp bilder. :)sladda skrev 2015-06-10 21:58:01 följande:Nä jag kör via nätet på mobilen. Har aldrig hittat appen haha -
Heter den familjeliv? När ja söker på det får jag bara fram gravidsoofa skrev 2015-06-10 21:58:56 följande:Ladda ner den så är det lättare att lägga upp bilder. :)