BF februari 2016
Min rygg bråkar endast om jag sitter för rakt längre än 10 minuter. Exempelvis i bilen. Får då ont under högra skuldran. Jag är med tacksam över att inte ha fler jobbigheter. Fast ibland trycker bebis ut sig på konstiga ställen som gör att jag rycker till. Han trycker ofta upp sig mellan revbenen och lämnar en smärta där som påminner om ett ömt blåmärke.
Vi har tvättat upp allt och är mitt i bäddningen till vagnen, haha. Vi har lakan, kudde, ullpläd, åkpåse, filtar, täcke osv och vet inte alls vilket vi ska använda osv, haha. Tillslut kommer vi nog fram till ett vinnande koncept.
På tal om mössa så behöver vi nog köpa ett par tunnare vantar. Har nog bara lite "tjockare" från pop :)
Ojojoj! Vagnen har jag inte ens börjat med! Kommer nog inte göra det innan bäbis är hemma heller =) men som det känns just nu så lutar det åt att bädda med åkpåse. Men får man en bäbis som vill upp i tid och otid känns det smidigare med ullpläd och täcke eftersom man då klär lager på lager på ett annat sätt. Hmm =) det är ju inte bara bara detta nej :)