Mamma till två gullegrisar skrev 2016-01-24 23:04:14 följande:
Hej alla..
Hur mår ni?
Jag mår hyfsat. Dock så tar ryggen skada nu. Kvällarna är hemska då det ibland känns som att ryggen ska gå itu på mitten..
Samt att jag samlat på mig massor med vatten. Fötterna är så svullna och gör så ont .. mensvärk och tryck neråt då och då. Jag har ju dock ett tag till. V36 i fredags. .
Vad har ni köpt för kuddar till spjälsäng och vagn?? Och hur bäddar ni i vagnen nu vid denna årstiden ?
Jag känner igen det där med ryggen! Det enda som hjälper hyfsat för mig är att lägga mig på sidan i min mjuka säng. Ligger jag i soffan som är aningen hårdare så ökar trycket på ryggen...
Förutom att kroppen är mör så är jag i en känslomässig bergochdalbana, satt och storgrät igår över att tre bristningar uppenbarat sig på magen. Så löjligt att gråta över men just nu så finns det inget logiskt eller rationellt över mitt tänk ;)
Jag har en rätt start kudde till spjälsängen, och en ärvd liten kudde till barnvagnen. Vi har inte bestämt oss för hur vi ska bädda vagnen än, vårt första så osäker på vad som passar oss bäst. Så därför har vi hemma så vi kan bädda med filt och täcke, alternativt åkpåse. Just nu känns det däremot som att åkpåse är det som kommer användas mest =)