zezzan81 skrev 2016-01-16 22:18:22 följande:
På mage??!! Hur är det möjligt?? Skönt att få sova som man vill:/ så kommer det inte se ut ett tag framöver, när bebis är här har man två läckande saker i vägen i stället;)
Jag vet faktiskt inte? Jag var helt inställd på att behöva lära mig att sova på sidan allteftersom magen växte, men än så länge går det jättebra att sova på mage =) har en liten kudde längs med ena sidan som avlastning och för att inte "rulla" runt haha! Men precis som du säger- bäst att njuta nu, pyret kanske tycker det är okej nu men sen lär både läckande bröst och öm mage vara i vägen =p
Angels dream skrev 2016-01-17 00:38:22 följande:
På mage :O
min sambo gnäller bara jag tänker tanken på att lägga mig på magen om så bara för en kort stund..
ja min boss i magen har tidigt sagt ifrån vad som är okej och inte och lär väl fortsätta med det utanför magen också...:P
Haha men varför gnäller sambon? Så länge inte bäbisen protesterar så känner jag inte att det är några problem =) hade pyret däremot satt igång och lekt rövare varje gång det är läggdags så hade jag ju fått byta sovställning för bådas skull =) jag har det nog väldigt lätt med mitt pyre som låter mig göra lite vad jag vill än så länge! 30 dagar kvar så jag håller tummarna för att det håller i sig =)