• Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Det måste ha varit första gången jag sett en person jag verkligen tyckte verkade märklig och tog på ett barn på ett sätt jag inte tyckte var normalt. Jag valde ändå att inte lämna vare sig tips eller signalement. Det är möjligt att det kommer att uppröra barnet när denne växer upp och ställa frågan:"Varför gjorde ingen någonting fast de såg?". Min förklaring är och blir att jag inte kan agera på allt jag ser. Världen är tuff och det gäller att se till sitt eget bästa när man bor i ett land som Sverige. Jag tycker att vittnet/offret kan själv anmäla denne när hen inser att någonting är galet. Sorry...

• Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen
  • radwanska
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 21:22:22 följande:
    Det är lite det jag försöker säga, att jag kan ha missuppfatta det med, men som jag skrev så vill jag inte beskriva vad det var jag såg.
    Varför vill du inte beskriva vad du såg? Jag tycker det är irriterande att du inte vill beskriva vad du såg. Då hade vi kunnat försöka reda ut om det nu var något sexuellt, eller om det fanns andra förklaringar.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-23 00:00:47 följande:

Varför skulle en pedofil begå ett övergrepp framför, vad du själv tror var, flera vittnen?

Det fanns några till i närheten som kanske såg vad jag gjorde, eller det tror jag inte.
  • Anonym (nn)
    radwanska skrev 2015-06-23 01:57:02 följande:
    Varför vill du inte beskriva vad du såg? Jag tycker det är irriterande att du inte vill beskriva vad du såg. Då hade vi kunnat försöka reda ut om det nu var något sexuellt, eller om det fanns andra förklaringar.
    Du får lita på mitt ord då jag skriver att det kan uppfattas som övergrepp, men även som någonting normalt om kroppskontakt av det slaget är vanligt i den relationen.
  • Anonym (W)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 06:15:13 följande:
    Det fanns några till i närheten som kanske såg vad jag gjorde, eller det tror jag inte.
    Vad DU gjorde??
    Var det alltså du själv som begick det ev. övergreppet?
    Det här blir konstigare och konstigare. 
  • smulpaj01
    Anonym (W) skrev 2015-06-23 07:40:30 följande:
    Vad DU gjorde??
    Var det alltså du själv som begick det ev. övergreppet?
    Det här blir konstigare och konstigare. 

Jag tolkar det som att ts menar om de andra vittnena SÅG det ts såg, alltså det ts gjorde.
  • smulpaj01

Du tror att du såg en pedofil i helgen.

Berätta exakt vad det var du såg så kan vi här på fl kanske luska ut om det ens var ett övergrepp eller ej?!

• Anonym (Blä)

Troll!!

Ingen kan vara så korkad som denna ts. Det är inte friskt att resonera så här.

• Dr Nail
    smulpaj01 skrev 2015-06-23 08:07:13 följande:

Du tror att du såg en pedofil i helgen.

Berätta exakt vad det var du såg så kan vi här på fl kanske luska ut om det ens var ett övergrepp eller ej?!

Han såg ingenting, han är ett massivt troll.
  • Anonym (Fått nog)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 06:17:23 följande:

Du får lita på mitt ord då jag skriver att det kan uppfattas som övergrepp, men även som någonting normalt om kroppskontakt av det slaget är vanligt i den relationen.

Det här var något av det löjligaste jag läst. Ingenting kan vara både övergrepp och normal kroppskontakt!!

Nu tycker jag att du ska skriva ut i tråden vad du sett, risken att personen läser detra är ju obefintlig. Tala ur skägget, kvinna!

Varför startar man en sån här tråd? "öh jag tyckte jag såg något öh jag vill inte säga vad".

Extremt frustrerande!
  • Anonym (Fått nog)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 06:15:13 följande:

Vänta, vad DU GJORDE?!?!?!?

TACK FÖR MIG, IGNORERA MITT FÖRRA INLÄGG.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen