• Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Det måste ha varit första gången jag sett en person jag verkligen tyckte verkade märklig och tog på ett barn på ett sätt jag inte tyckte var normalt. Jag valde ändå att inte lämna vare sig tips eller signalement. Det är möjligt att det kommer att uppröra barnet när denne växer upp och ställa frågan:"Varför gjorde ingen någonting fast de såg?". Min förklaring är och blir att jag inte kan agera på allt jag ser. Världen är tuff och det gäller att se till sitt eget bästa när man bor i ett land som Sverige. Jag tycker att vittnet/offret kan själv anmäla denne när hen inser att någonting är galet. Sorry...

• Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen
  • Anonym (W)
    smulpaj01 skrev 2015-06-23 08:04:47 följande:

Jag tolkar det som att ts menar om de andra vittnena SÅG det ts såg, alltså det ts gjorde.
    Ja du kanske har rätt.
    Eller så var det en freudian slip. 
    Bara ts vet. 
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Har läst i genom TS alla inlägg och inte funnit på vilket sätt personen tog i barnet. Kan du kanske berätta lite om det så kan vi kanske avgöra om det är någon risk för pedofila inslag?

• Anonym (nn)
    Anonym (W) skrev 2015-06-23 07:40:30 följande:
    Vad DU gjorde??
    Var det alltså du själv som begick det ev. övergreppet?
    Det här blir konstigare och konstigare. 
    Alltså såg samma sak som mig.
  • Anonym (nn)
    smulpaj01 skrev 2015-06-23 08:04:47 följande:

Jag tolkar det som att ts menar om de andra vittnena SÅG det ts såg, alltså det ts gjorde.
    Precis.
  • Anonym (nn)
    smulpaj01 skrev 2015-06-23 08:07:13 följande:

Du tror att du såg en pedofil i helgen.

Berätta exakt vad det var du såg så kan vi här på fl kanske luska ut om det ens var ett övergrepp eller ej?!

Du har förstått mig rätt, men jag skriver det nu för tredje gången att jag inte vill beskriva händelsen.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Blä) skrev 2015-06-23 08:25:03 följande:

Troll!!

Ingen kan vara så korkad som denna ts. Det är inte friskt att resonera så här.

Skriker du trolla i alla inlägg du inte vill tro på?
    Jag vet vad jag såg, men jag är osäker på om det var ett brott.
  • Anonym (Fått nog)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 11:45:03 följande:

Du har förstått mig rätt, men jag skriver det nu för tredje gången att jag inte vill beskriva händelsen.

Okeeeej!

Så vad tycker du att vi ska diskutera här då? Vädret? Bilen går bra?
  • Anonym (W)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 11:45:03 följande:
    Ok. 
    Jag har förstått att du inte vill berätta.
    Men kan du förklara varför du inte vill berätta vad du såg?
  • Anonym (nn)
    Anonym (Fått nog) skrev 2015-06-23 11:48:11 följande:
    Okeeeej!

Så vad tycker du att vi ska diskutera här då? Vädret? Bilen går bra?
    Du kan börja med att anmäla dina egna inlägg. Jag avvaktar och ser om det dyker upp någon som vill försöka vara lite mer saklig, i annat fall känns det som att tråden i slutändan handlar om annat än vad den gör.
  • Anonym (nn)
    Anonym (W) skrev 2015-06-23 11:50:15 följande:
    Ok. 
    Jag har förstått att du inte vill berätta.
    Men kan du förklara varför du inte vill berätta vad du såg?
    Jag vill inte bli indragen i någonting, få bekymmer p.g.a. min vilja att hjälpa till.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen