• Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Det måste ha varit första gången jag sett en person jag verkligen tyckte verkade märklig och tog på ett barn på ett sätt jag inte tyckte var normalt. Jag valde ändå att inte lämna vare sig tips eller signalement. Det är möjligt att det kommer att uppröra barnet när denne växer upp och ställa frågan:"Varför gjorde ingen någonting fast de såg?". Min förklaring är och blir att jag inte kan agera på allt jag ser. Världen är tuff och det gäller att se till sitt eget bästa när man bor i ett land som Sverige. Jag tycker att vittnet/offret kan själv anmäla denne när hen inser att någonting är galet. Sorry...

• Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen
  • Anton Chigurh
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 11:45:03 följande:
    Du har förstått mig rätt, men jag skriver det nu för tredje gången

att jag inte vill beskriva händelsen.
    Du vill inte beskriva vad du såg, vad som hände....hur i hela friden tror du att någon skall kunna bilda sig någon som helst uppfattning i frågan. 

Det kanske var ungens pappa !!!

Du kan ju inte veta, och, "vi andra" kan definitivt inte veta...

Skärp dig för helvete !!!

MED JÄVLIGT VÄNLIG HÄLSNING //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (nn)
    Anton Chigurh skrev 2015-06-23 11:54:20 följande:
    Det kanske var ungens pappa !!!

Du kan ju inte veta, och, "vi andra" kan definitivt inte veta...

Skärp dig för helvete !!!

MED JÄVLIGT VÄNLIG HÄLSNING //Anton
    Så tänkte jag också, att det kunde ha varit pappan och att dom har en relation som är lite mer fysisk än de relationer jag sett där ute. Det är sant, jag vet inte.

Hej på dig med.
  • viseversa

Det bevisar bara vilken sjuk person du är ta som skiter i när ett barn far illa. Fy fan!!

• Anonym (nn)
    viseversa skrev 2015-06-23 12:02:59 följande:

Det bevisar bara vilken sjuk person du är ta som skiter i när ett barn far illa. Fy fan!!

Uppriktigt talat, jag känner att jag inte räcker till ser så mycket annat som inte är rätt det heller.
  • WWJD

Ja, världen ÄR som den ÄR så länge man tänker på sitt EGET bästa. Och inte på andra. Är man självisk får man stå för konsekvenserna, vilket är ett dåligt samvete som maler på för evigt .

Japp karma IS a bitch

• Linnea1994
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 11:45:03 följande:
    Du har förstått mig rätt, men jag skriver det nu för tredje gången att jag inte vill beskriva händelsen.
    Pedofilskräcken sprider sej till allt fler konstiga uttryck....

Om du inte som anonym på ett forum beskriva vad du sett så finns det ju inget att diskutera, varför då starta en tråd i ämnet???

Alla är vi olika i hur naturligt det är att ta i våra barn, en lite fumlig osäker pappa eller mamma kanske tar på ett sätt som inte ser naturligt ut för dej. Funderat på det?
  • Anonym (Fått nog)
    viseversa skrev 2015-06-23 12:02:59 följande:

Men lägg av nu snälla. Det finns inget barn tS sett som far illa. Ta det lugnt.

TS har bara hittat perfekta receptet på vad folk blir maximalt uppretade/ängsliga/uppfordrande av. :)
  • Anonym (nn)
    Linnea1994 skrev 2015-06-23 12:11:00 följande:
    Alla är vi olika i hur naturligt det är att ta i våra barn, en lite fumlig osäker pappa eller mamma kanske tar på ett sätt som inte ser naturligt ut för dej. Funderat på det?
    Det är precis vad jag tänkte, men du kanske inte läser mina svar.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Fått nog) skrev 2015-06-23 12:15:36 följande:
    Men lägg av nu snälla. Det finns inget barn tS sett som far illa. Ta det lugnt.

TS har bara hittat perfekta receptet på vad folk blir maximalt uppretade/ängsliga/uppfordrande av. :)
    Jag blev väldigt illa till mods och berörd av vad jag såg, varför i hela världen skulle jag hitta på någonting sådant, det vore väl inte riktigt rätt om man gjorde så. Jag förstår att frågan kan vara känslig för många.
  • Anonym (Fått nog)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-23 12:21:07 följande:

Jag blev väldigt illa till mods och berörd av vad jag såg, varför i hela världen skulle jag hitta på någonting sådant, det vore väl inte riktigt rätt om man gjorde så. Jag förstår att frågan kan vara känslig för många.

Hmm. Jaa du. Dum blev "väldigt illa till mods och berörd" av något "som kan vara normal kroppskontakt" eller hur du nu uttryckte dig.

Var är Penn & Teller när man behöver dom.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen