• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • TouchOfRed

Hej, jag hoppar gärna in i tråden! Vi plussade i lördags för andra gången. Första plusset slutade tyvärr i mf i v.8...tog 14 försök till första plusset och nu 4 försök till det andra

Olika sidor/appar ger mig olika BF, men har BF mellan den 4-7 mars. Mina symptom är molvärk, lite illamående framförallt när jag är hungrig och så har jag haft lite humörsvängningar.

Försöker att inte oroa mig för mf igen, försöker vara inställd på att det går vägen denna gång, men såklart är man lite orolig.

• Emelius
    Life_as_supermom skrev 2015-06-30 23:30:17 följande:

Stort grattis till plussen Malin och emelius! :D

Tack så mycket och grattis till er alla andra :)
  • maliinnnn1990
    Life_as_supermom skrev 2015-06-30 23:30:17 följande:

Stort grattis till plussen Malin och emelius! :D

Tack så mycket o grattis ni andra också.
  • Tweety80

Jag är också gärna med...både här och i sluten grupp på fb :).

Plussade igår (och idag, för vi kunde inte tro det...)

Första barnet.

Många funderingar och tankar...

BF 9 mars

• Längtan 30

Grattis alla som fått plus! Själv är jag beräknad till 2/3, är i v6 nu, fick dock första barnet en vecka före bf så detta kanske blir en februaribebis också

• hondendär345

Jag plusade i förrgår på äl +11 har beräknat bf 10/3 2016. Har haft flera missfall varav två under våren och har precis blivit kallad till utredning. Självmediciner med albyl minor den här cykeln :)

Är försiktigt optimistisk då jag fick ett klart och tydligt plus både digitalt (1-2) och på cb plus som alltså nu ökat fint <3 Är i vecka 4 (3+6)

Grattis till er andra!:D

• TouchOfRed

Idag har jag mått illa o kissat mkt! Kanske symptom? V.4+5. Har ni några symptom än?

• förstabarnet

V.4+2 här idag. Plussade för ett par dagar sen på BIM-2 (troligen, lite oregelbunden cykel). Grymt rädd för missfall av nån anledning (troligen pga att vi har haft problem med sjukdom och dödsfall i familjen senaste året så känns som att det får vara nog nu).

Ringde bm igår då jag tar en del mediciner pga min crohns och depression och var på hälsosamtal redan igår eftermiddag.
    Inskrivning blir 31/8.

Molande värk som påminner om mensvärk men ändå inte. Och så tycks jag vakna tidigt på morgonen och är kissnödig Tungan ute.

BF 8 mars, så vi tippar på att med vår tur blir det på skottdagen.

Slutade med pillren i januari, har inte prickat ÄL alla månader, så det gick relativt fort ändå att lyckas. Håll tummarna att liten stannar där den ska och växer som den ska.

• sowe81

Hoppar in med försiktighet, har 3 ma/mf bakom mig senaste 2 åren. Nu hoppas vi på denna lilla.
    Bf 11/3.
    Har en dotter som blir 3 i augusti.
    Är gärna med i en fb-grupp.

Svar på tråden BF mars 2016