30+ som väntar på PLUS
Ok, då testar jag..haha!! #techwiz
Måste nog säga att strecket var liiite tydligare i verkligheten..men, men.
Ok, då testar jag..haha!! #techwiz
Måste nog säga att strecket var liiite tydligare i verkligheten..men, men.
BIM 16/8, Kit, 34 år, 1:a försöket, 1:a barnet
BIM 30/8, Loppan84, 31 år, 1:a försöket, 1:a barnet
BIM 5/9 Skatergirl81, 34 år, 6:e försöket, 1:a barnet
Sex blir verkligen annorlunda när man försöker bli gravid. Det blir lite sådär... "Hej, måste ligga idag" (Lika kul som "Du, vi måste dammsuga idag". Tyvärr, mer spännande än så är inte sexet hemma hos oss. Vissa dagar :P
Tack alla! Såklart fixade jag inte att vänta till imorn utan testade på jobbet idag med en annan sort och fick ett stort blått PLUS! Yay! Just nu känns det lite overkligt men jag är superlycklig, såklart!
Nu ska jag invänta maken och krama ihjäl honom när han kommer hem
Ja, det är helt sanslöst! Vi lyckades ligga en gång under de dagar då jag misstänkte att det var ÄL på g så det var verkligen ett lyckokast.
Ringde till MVC idag och fick tid om en vecka.
Tänkte på det ni skriver om sexlust. Jag blir supersugen när det är dags för ÄL. Är det nån mer som upplever samma sak? Dessutom upplever jag att sexet är mycket bättre vid de tillfällena är annars.
Fick glad gubbe på ältest idag, skulle inte ha äl förrän på måndag! Det kanske är så att vi har prickat in fel hela tiden. Så glad att jag köpte dessa tester!
Förresten någon som har koll på CB rosa digitala ägglossningstest? Visst är man fertil även några dagar innan glada gubben visar sig? Även om de säger att man är mest fertil samma dag samt dagen därpå?
Precis så hade jag med! Nej menade om jag är fertil dagarna innan glada gubben kommer, men det borde vara så iaf:). Vad skönt att du börjat med testerna, visst är det enkelt och bra! Enligt dom så maximerar det chanserna att bli gravid första dagen gubben kommer och dagen därpå. Men tänker då att man säkert är någorlunda fertil dagarna innan också, kanske inte lika högt men ändå?
Blir nog ingen ÄL denna månad... Helt blanka test! Så jobbigt att inte ens få chansen.
Jag har testat sedan dag 9 så jag tror inte de... Hade en konstig mellanblödning dag 12-16 oxå, aldrig haft förut. Ska testa hela nästa cykel men om de inte visar nått då så måste ja ju ringa gyn. Då har vi försökt 8 mån. Har ju inte testat för ÄL alla månader men de senaste tre nu. Hade ÄL första mån av de tre men inget förra å troligtvis ingen nu.