30+ som väntar på PLUS
Fick det här imorse! Hade ÄL 18e! Har fått symtom jag känner igen från förra graviditeten därav testade jag redan nu.
Fick det här imorse! Hade ÄL 18e! Har fått symtom jag känner igen från förra graviditeten därav testade jag redan nu.
Jag går ju i väntan på bim som är på måndag. Veckan som gått har varit påfrestande. Dels på grund av väntan och dels på grund av att det känns som att jag har alla graviditetssymptom in the book. Övertygad om att hjärnan lurar mig så förklarar jag bort symptomen. Kunde så klart inte hålla mig..tog ett test igår på bim -4 och en svag skugga visar sig. Tog ett test till i morse och det är ett plus! Kan inte tro att det är sant. Snälla, håll tummar och tår för att detta lilla föret får stanna och växa!
Tack! Eller hur...hade mf 3 aug och plussa igen den 28:e aug! Man blir ju nästan religiös;) MEN än är det tidigt och jag är jätterädd för att det ska sluta som det gjorde sist..
Tack för pepp:)
Man får bara försöka leva här och nu och händer det värsta så får man hantera det där och då.
Hur är det med dig då? Några symptom?
Behöver hjälp! Detta tog jag imorse, ska bli streck om man är gravid annars ingenting. Däremot dök det upp något precis när jag testat så detta är ca 30 min efter testet gjordes. Igår på em tog jag samma test och då var det inget streck. Efter detta imorse tig jag på förmiddagen CB och också inget plus! Har 5 dagar kvar till BIM men mått riktigt illa några dagar. Vad tror ni?
Ja det är lite märkligt .
Dyker den inte upp i morgon eller under helgen så .. Den brukar ju alltid vara punktlig min mens...
Men så länge den håller sig borta är jag nöjd..
Va inne i affären på väg hem från jobbet och det riktigt stank rester av kött å fisk från charken.. Usch å blä!
Vi får vänta å se helt enkelt :) håll tummen!
Ja! Absolut att det kan vara ät båda hållen. Jag får försöka lugna mig till måndag-tisdag nånstans med nästa test. Äl är jag säker på att jag hade eftersom jag hade starka känningar och positiva test med cb digital dubbel hormonindikator.
Tack för pepp , snälla du <3
Lika bra att avvakta. Om jag kan hålla mig:)
Jag har använt Apotekets , cb, gravidkollen.
Ja hag tänkte ta ett digitalt på tisdag. Min man fyller år då så blir en bra present ;)
Ja om det inte tagit sig denna månaden så tänker jag strunta i test å vänta in mensen...
Den lyser ännu med sin frånvaro så en strimma hopp har jag nog ialf :)
Jag går också och väntar på bim. Fy så
Segt det går.... Beräknad äl 10-11 sept. Känns som en evighet.
Men försöker att inte tänka på
Det så mycket... Men hur lätt är det när man ser magar överallt. Var på Apoteket i går o ett annat ärende och såg en tjej i kön som köpte gravtest. Blev som avis då jag tänkte att hon kommer säkert pluss,
Ja knäpp man bli emellanåt ;)
Nu vill jag berätta att jag la stickorna på hyllan eftersom det visat väldigt svagt då jag va beräknad äl. Några dagar senare köpte jag CB:s äl test. Dagen då jag köpte tog jag ett test men va inte en glad gubbe.
MEN två dagar senare kände jag mig väldigt konstig. Så tog ett till o gissa om jag blev glad. Där va den glada smiley med ett fast sken! :) är beräknad bim 7/9 men funderar på om mensen kan flyttas framåt då äl kom senare? Att det liksom blir förskjutet?
Kram på er