• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Smilla80
    CatEyes skrev 2016-03-03 21:20:50 följande:

Grattis till alla som har fått sina bebisar under veckan :) nu händer det grejer.

Imorgon är det min tur, ska snittas kl. 7.15 om inte det finns några akuta snitt. Är jätte nervös men jag är så trött på att vara gravid så det ska bli så skönt att träffa vår bebis imorgon :)

Så spännande!! Stort lycka till!
  • AKF

Varmt grattis till er nya familjemedlem Emzaan!

Lycka till imorgon CatEyes!

Så spännande att marsbebisarna börjar komma nu! Känner mig så förväntansfull trots att jag nog får vänta ett par veckor till.

• AKF
    Smilla80 skrev 2016-03-03 17:53:04 följande:

Var hos bm idag, min yngsta son hade möjlighet att följa med - är så mysigt tycker jag när syskonen också får lyssna på hjärtljuden.

Bebisen har vid de två senaste föregående besöken varit ruckbar - nu plötsligt var den rörlig! Är inte det märkligt? Trodde inte det kunde bli så! Tror ni det dröjer tills det sätter igång för mig då? Är nu i v 37+4.

Jag håller med! Mysigt när min dotter var med härom veckan också.

Har dålig koll på om det är vanligt att gå från ruckbar till rörlig så. Kanske vill er lilla vänta ett par veckor till!
  • AnniAy

Alltså vilken jävla tur min man har. Han har tjatat om att ungen ska födas den 4 mars för att han fyller år. Och gissa vart jag är? Med en liten prinsessa liggandes på mitt bröst. Den 4e mars :D

• mialinden

Grattis till barnen alla som precis fått! Själv har jag haft sammandragningar halva natten men nu ger med sig blir nog inget idag heller...

• Smilla80

Grattis Anni! Så underbart!! <3 Vilket datum hade du BF?

Hur var det nu igen - är det första barnet?

• AnniAy
    Reflexen skrev 2016-03-04 08:42:16 följande:

Stort grattis, Anni!! så mysigt!

Tack så mycket :)
  • AnniAy
    Smilla80 skrev 2016-03-04 10:32:38 följande:

Grattis Anni! Så underbart!! <3 Vilket datum hade du BF?

Hur var det nu igen - är det första barnet?

Tack så mycket :) hade BF 20 mars :) nej Gud de här är 3e barnet :D mina 2 andra tjejer är 1,5år och 2år 7mån :)
Svar på tråden Marsbebis 2016