• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Reflexen
    Smilla80 skrev 2016-03-02 12:26:43 följande:

Nej, att du ska behöva uppleva det vid båda dina graviditeter! förstår att det blir många blandade känslor. Hemskt oavsett men extra chockartat när det kommer så plötsligt och händer en ung och pigg människa utan förvarning... Tänker på dig! <3

Tack snälla du! Idag har min inneboende varit riktigt livlig, så oron jag kände igår är inte kvar iaf. Säkert mer en reaktion på dödsfallet än något med bäbisen.

Det är så skönt att vi har sån rar stämning i gruppen
  • aztec
    Carabellis kusp skrev 2016-03-02 17:31:11 följande:

Otroligt svårt! Minns inte vad syskonet heter, men jag lutar nog pt Finn!

Smilla80 skrev 2016-03-02 17:40:26 följande:

Vilken goding! Tycker han ser ut som en liten Finn! :) Skönt att det funkar bra för er där hemma.

Reflexen skrev 2016-03-02 17:41:17 följande:

Jag håller nog också på Finn, Aztec! Ljuvlig bild!

Mohaha, Finn är mitt namn och mannen vill Joel ;) ytterligare ett skäl att inte ge mig då. Men vår dotter heter Willa, så inte direkt vanligt heller (som Finn) men vi har ca 10v kvar att bestämma oss.. ;)
  • sanna1975

Båda namnen är väldigt fina, men Finn är ju lite coolt och mer unikt kanske.

aztec skrev 2016-03-02 15:27:54 följande:

Joel eller Finn ;) vad tycker ni? Hehe

• mammave

Tack för alla grattis!

Allt är bra med oss. Hann bara vara inne på fl 1,5h sen va han ute. Fick dock sövas o plocka ut moderkakan efteråt. Men det gick fort o allt är lugnt. Blev inget akut, utan den satt helt enkelt fast ordentligt. Men blödde inte massor så det var aldrig akut så.

• NellieMeja
    mammave skrev 2016-03-02 19:35:17 följande:

Tack för alla grattis!

Allt är bra med oss. Hann bara vara inne på fl 1,5h sen va han ute. Fick dock sövas o plocka ut moderkakan efteråt. Men det gick fort o allt är lugnt. Blev inget akut, utan den satt helt enkelt fast ordentligt. Men blödde inte massor så det var aldrig akut så.

Grattis till er son. Å man längtar ännu mera nu efter att träffa sin egna bebis
  • Smilla80
    mammave skrev 2016-03-02 19:35:17 följande:

Tack för alla grattis!

Oj vad fort det gick! Skönt att allt gick bra, även op efteråt. Lycka till med bebislivet!
  • Madski
    Carabellis kusp skrev 2016-03-02 21:53:28 följande:

Weii! HKH kronprinsessan Victoria har nedkommit med en bebis...!

:) jag vet, väntar med spänning på presskonferensen 22.30, haha.. Skönt att hon fött så är inte något BB i Sthlm blockat mer än nödvändigt ;) jag tror på en liten prins..
Svar på tråden Marsbebis 2016