• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • aztec

Våran kille (utan namn än) växer som han ska! Egentligen bf imorgon men blir hela 5v imorgon!!! Sjukt hur tiden har gått, känns som en evighet nu sen man var gravid.

Han är jättesnäll, sover och äter bara :) lite vakna stunder på morgonen och kvällen :) tror att han kom förtidigt samt medicinen gör han lite mer trött än vanligt men klagar inte, hehe. Snart brister väl bebisbubblan och sömnbristen och skrikiga nätter är här istället.

Innan så tänkte vi bara ha ett barn, men nu blev det två ;) som absolut skulle vara det sista. Men just nu skulle jag kunna skaffa ytterligare en... Men måste nog läggas fram försiktig till mannen min!

Snart bör det trilla in mer bebisar, lycka till alla!

• Carabellis kusp
    aztec skrev 2016-03-02 12:35:58 följande:

Våran kille (utan namn än) växer som han ska! Egentligen bf imorgon men blir hela 5v imorgon!!! Sjukt hur tiden har gått, känns som en evighet nu sen man var gravid.

Han är jättesnäll, sover och äter bara :) lite vakna stunder på morgonen och kvällen :) tror att han kom förtidigt samt medicinen gör han lite mer trött än vanligt men klagar inte, hehe. Snart brister väl bebisbubblan och sömnbristen och skrikiga nätter är här istället.

Innan så tänkte vi bara ha ett barn, men nu blev det två ;) som absolut skulle vara det sista. Men just nu skulle jag kunna skaffa ytterligare en... Men måste nog läggas fram försiktig till mannen min!

Snart bör det trilla in mer bebisar, lycka till alla!

Vad skönt att allt går så bra för er! Det är ni ju verkligen så värda efter all oro innan förlossningen. Vad har ni för namnalternativ?
  • LisaKMB

Grattis mammave!! Vad häftigt att han kom på skottdagen! Kommer ju att vara unik och extra speciell.

• aztec
    Carabellis kusp skrev 2016-03-02 13:29:34 följande:

Vad skönt att allt går så bra för er! Det är ni ju verkligen så värda efter all oro innan förlossningen. Vad har ni för namnalternativ?

Joel eller Finn ;) vad tycker ni? Hehe

• Madski

Ett steg närmre, lillebror har sjunkit ner och är nu ruckbar ist för rörlig, alltid något :) två dagar kvar på jobbet nu och sen har jag semester/är föräldraledig, galet!! Imorgon är det tre veckor kvar till bf..

• Elenic

Ooooo, tjohooooo, berätta mer! Grattis!

mammave skrev 2016-03-02 10:35:17 följande:

Jo då, 29/2 kom vår lille son <3

• Carabellis kusp
    aztec skrev 2016-03-02 15:27:54 följande:

Otroligt svårt! Minns inte vad syskonet heter, men jag lutar nog pt Finn!
  • Smilla80
    aztec skrev 2016-03-02 15:27:54 följande:

Vilken goding! Tycker han ser ut som en liten Finn! :) Skönt att det funkar bra för er där hemma.
Svar på tråden Marsbebis 2016