Elenic skrev 2016-03-06 11:29:38 följande:
Åh vad härligt det är med alla bebisar som föds - GRATTIS alla till era små älsklingar! Själv har jag grymt svårt att tänka och tro att det någon gång ska bli förlossning för mig. 14 dagar till bf nu, så inom 4 veckor BÖR vi ju ha en knodd till i den här familjen. Men det är så sjukt svårt att ta in. Har iaf en intensiv vecka framför mig med mycket jobb, mycket rep och mycket på TODOn så den lär väl gå fort iaf. Har inte riktigt ro att bara vara hemma och vila (känner efter för mycket då och märker mer hur ont jag har) så jag är glad för att ha nåt att göra varje dag.
En annan "intressant" utveckling just nu är att jag verkligen inte har mycket kläder att ha på mig längre! Har ju knappt köpt några mammakläder och nu börjar verkligen vanliga kläder vara för korta. Klänningar funkar ju fortfarande, men det är ett klart gissel att knö sig i strumpbyxor. Om det bara är 14 dagar kvar kan jag ta att ha ytterst få plagg att variera mig med, men om vi snackar en månad? Trist, trist, trist! Samtidigt inte läge att köpa nytt nu när jag VET att det här är sista barnet. Vore så himla kul bara att få känna sig fin när allt annat är allmänt jobbigt liksom...
Känner igen kläddilemmat.. Gaaah! Känns skönt atg jag slutade jobba i fredags vilket iaf gör att det inte känns lika jobbigt att garderoben är obefintlig för tillfället., ska på derby idag och har slagit till på att låna en a sambons djurgårdströjor för mina är alldeles för små för tillfället, haha.,