BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej! Nej det är första barnet! Själv? ???? känns lite konstigt att gå till bm faktiskt! ???? hihi!
Grattis! Han måste antagligen smälta det ett litet tag bara. Får man fråga hur länge ni vart tillsammans? Skönt att du är säker på vad du vill iallafall!
Sedan maj 2009 så det är länge! Jag hoppas att ni har rätt ????
God morgon!
Plussade positivt igår men var tvungen att ta det säkra före det osäkra så det blev ett digitalt test nu på morgonen också som gav ett svar utan tvekan
Enligt uträkning så går jag in i v 5 imorgon.
Sophie13, 33 år, 1 barn sen tidigare
Sofffi, 1 barn sen tidigare
Mahlin, 1 barn sen tidigare
Issi, 28 år, 1 barn sen tidigare
GabriellaB, 1 barn sen tidigare
Hondendärtjejen, 1 barn sen tidigare, bf 16/4
Vajb, första barnet, bf 7/4
Wadenholt, första barnet, bf 3/4
BSandy, 1 barn sen tidigare
Sommarmalva, 3 barn sen tidigare, bf 5/4
Ellami, 1 barn sen tidigare
Kiki, 1 barn sen tidigare, bf 1/4
Maalon, 23 år, första barnet, bf 18/4
Tajn, 1 barn sen tidigare, bf 17/4
Idilia, 1 barn sen tidigare, bf 18/4
KaffeTös, första barnet, 16/4
Cocolemon, första barnet
Gabriellap
Lia_78, 37 år, 1 barn sen tidigare, bf 10/4
Kapten bombus
Elyssa81, bf 16/4
Pauliina, 2 barn sen tidigare, bf 11/4
Mslove, första barnet, bf 7/4
Emmmmm, 1 barn sen tidigare
Sockerbullen, första barnet
A85, 1 barn sen tidigare
Minus75, 1 barn sen tidigare, bf 12/4
Aliceiunderlandet
Fruw, 1 barn sen tidigare
Linuslotta, 35 år, 2 barn sen tidigare bf 29/3
Saltvatten, 1 barn sen tidigare
Mandie123, 25 år, första barnet, bf 8/4
Hej!
Jag är gärna med här! :) Fick positivt idag på BIM-3, är minst sagt chockad, tog inte ens 1 min innan resultatet syntes.. Hela dagen idag har vart glädje, tårar och skakningar om vart annat :) Det är vårt första barn, inga missfall sen tidigare, jag är 25 och han 28. Vi gifter oss om 5 veckor ;) Är på v.3+5 idag och har BF 22/4 enligt gravappen
Överraskade sambon med sockor när jag avslöjade nyheten :)
Tack! :) Haha jag tog en sticka från testlagret idag, har ett gäng kvar så tänkte jag ska följa stegringen för att lugna mig lite :) Jag går också in i v.5 imorgon enligt den lila appen! Va roligt, har 22/4 som BF :)
God morgon!
Plussade positivt igår men var tvungen att ta det säkra före det osäkra så det blev ett digitalt test nu på morgonen också som gav ett svar utan tvekan
Enligt uträkning så går jag in i v 5 imorgon.
Igår började jag nojja rejält. Låg vaken flera timmar och oroade mig för mf och utomkvedeshavandeskap. Har annars varit jättelugn sedan i söndags då vi fick veta att jag var gravid.
Men jag vet vad det beror på. Förra gången jag var gravid fick jag missfall runt 4+5-6 (kommer inte ihåg exakt) och nu ligger jag på 4+4. Jag tror att jag kommer bli mycket lugnare om jag bara tar mig igenom den här helgen. Det är nu jag nästan önskade att vara mer illamående eller något sånt. Bara för att kunna vara säker på att jag är gravid. Men jag vet ju att jag förra gången (med dottern) inte var särskilt illamående. Istället var jag lättrörd. Och igår höll jag på att börja gråta till Nalle Puh, så det är ju på gång i alla fall :)
Godmorgon på er alla GRAVIDA!
Har ni lika svårt att fatta att ni är gravida som jag har ibland. Just nu vill jag bara skrika ut till alla att vi ska ha barn. Men ska försöka hålla mig några veckor till.
Har någon av er berättat för nära och kära ännu?