• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Två prinsar

Grattis till era små underverk!!!
    Sitter och klockar värkar sen 05.00 imorse...allt från 11 min emellan till 2 min emellan...drygt! Hoppas han vill titta ut idag!!! :))

• Josefine85
    Milleman skrev 2016-04-13 12:58:24 följande:

Idag 09.29 föddes vår Tuva! v 38+2. 3920 g och 51 cm lång. Känns helt underbart!

Åh, grattis! Hoppade det bara igång? Vart det snitt iaf? :)
    Loke -07, Alvin -09
  • Milleman
    Josefine85 skrev 2016-04-13 13:11:13 följande:
    Åh, grattis! Hoppade det bara igång? Vart det snitt iaf? :)
    Loke -07, Alvin -09
    Tack!! Nej vi hade det planerade snittet till idag så allt i sin ordning :D
  • zainab85

Varning för gnäll inlägg :(

Vecka 37+6 idag orkar verkligen inte mer, sover dåligt har tråkigt mest hela dagarna och går runt och små äter hela tiden, känner mig lika smidig som en flodhäst. Vill bara att det ska sätta igång vet inte hur jag ska orka mer :(:(

• Josefine85
    Milleman skrev 2016-04-13 14:15:37 följande:

Tack!! Nej vi hade det planerade snittet till idag så allt i sin ordning :D

Okej. Härligt. Jag bara trampar här hemma. Gråter typ halva dagarna och känner att livet är så orättvist. Dessa hormoner... Orkar liksom inge mer. Är SÅ avis på er alla som fått era små! Njut nu ordentligt utav dem!
    Loke -07, Alvin -09
  • AsaEriksson

Alltså nu börjar det här bli skrattretande..... 41+3 idag och inte minsta känning. Jag gick inte ens såhär länge med första barnet. Dagarna spenderas i sängen. Känner mig som en tickande bomb......

Svar på tråden BF april 2016