BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Oj oj vilken natt...mannen har spytt exakt hela natten :/
Hoppas verkligen att jag och barnen klarar oss!!! Känner inte för att bli magsjuk nu :/
Oj oj vilken natt...mannen har spytt exakt hela natten :/
Hoppas verkligen att jag och barnen klarar oss!!! Känner inte för att bli magsjuk nu :/
Håller tummarna för er som väntar
Två dagar över bf nu.. Ååh väntan är så jobbig!
En vecka kvar. Känner inget är på G. Men min läkare ringde mig i onsdags och sa att de ska göra en hinnsvepning på mig nu i veckan. Så vi lär väl se.
Jag har ju valt att inte ge vårt snittdatum till någon men det börjar närma sig nu :) spännande och skrämmande.
Förlåt gnällinlägg!
Åh så seeegt det är! 40+6 idag. Förra barnet kom ut den här dagen..... Och denna gången har jag inte en enda känning än!
Var på överburenhetskontroll igår, allt såg fint ut och bebis ligger jättelångt ner och gnuggar huvudet. Kan han inte bara komma ut då?!
Jag är trött och tung. Har rysligt ont i ryggen idag. Känns som att den gått av på mitten :( och mitt humör är uselt, inget tålamod alls och vill bara gräva ner mig själv. Orkar varken med min man eller 1,5 åriga dotter. Är bebisen inte ute om en vecka så blir jag igångsatt men måtte han komma av sig själv innan dess!!! Jag orkar inte mer! Jag vill ha tillbaka min kropp och mitt psyke!!!
Hur gick det?
Jag har börjat ha mycket sammandragningar på kvällen nu senaste dagarna.
Vi har gjort precis likadant. Hållt det hemligt för alla förutom min syster som ska vara barnvakt två dygn då eftersom storasyster inte får sova på sjukhuset :S
Jag har ju valt att inte ge vårt snittdatum till någon men det börjar närma sig nu :) spännande och skrämmande.
Vi har gjort precis likadant. Hållt det hemligt för alla förutom min syster som ska vara barnvakt två dygn då eftersom storasyster inte får sova på sjukhuset :S