BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ni som tempar.... När fick ni tempohöjning?
Jag fick en glad gubbe igår på
Äl-test... Men än så länge ingen temphöjning... Men ägget har väl i ge släppt då gissar jag?
Va tråkigt Kram på dig och önskar att du plussar nästa månad
Hej alla! Vad tror ni? Har bim -3 och fick en blinkande glad gubbe på mitt ägglossningstest. Är det en chans? 
stort grattis!! :)
Hej !
Är på bim -6, tog ett test då jag och min man är nästa helt hundra på att jag är gravid. Har försökt nu ett halv år och känner mig annorlunda i kroppen. Det ända symtomet jag har är att jag har dubbelt så stora bröst, ser annorlunda ut och ömmar lite lätt.
Imorse tog jag ett test digitalt som visade inte gravid men när jag öppnade upp det såg det ut såhär:

Vad tror ni? Ge upp hoppet eller inte?
Hej alla! Vad tror ni? Har bim -3 och fick en blinkande glad gubbe på mitt ägglossningstest. Är det en chans?
Har du testat idag?