• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 22:49:16 följande:
    Haha det hade vart perfekt. Ett prov o så har man svar ;)
    Får börja leta kontakter på gyn
  • Lunda
    misslina skrev 2015-09-09 06:39:51 följande:

Ni som tempar.... När fick ni tempohöjning?

Jag fick en glad gubbe igår på

Äl-test... Men än så länge ingen temphöjning... Men ägget har väl i ge släppt då gissar jag?

Fick positivt ältester 26/8 och dagen efter börja tempen att gå upp. Sedan har den fortsatt ligga högt.

I morgon blir det nytt test för mig och är jag inte gravid då eller fått mensen så vet jag inte vad jag gör. Man blir ju galen av denna ovisshet :P
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 07:38:22 följande:

Va tråkigt Kram på dig och önskar att du plussar nästa månad

Tack så mkt.

Varje månad blir sån stor sorg. Kram
  • Sundaymorning

Hej alla! Vad tror ni? Har bim -3 och fick en blinkande glad gubbe på mitt ägglossningstest. Är det en chans?

• mariafii
    Moneal skrev 2015-09-09 07:37:15 följande:

stort grattis!! :)

Har du testat idag?
    Har en dotter född december 2013
  • Kolan91

Hej !

Är på bim -6, tog ett test då jag och min man är nästa helt hundra på att jag är gravid. Har försökt nu ett halv år och känner mig annorlunda i kroppen. Det ända symtomet jag har är att jag har dubbelt så stora bröst, ser annorlunda ut och ömmar lite lätt.

Imorse tog jag ett test digitalt som visade inte gravid men när jag öppnade upp det såg det ut såhär:

• Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-09 07:40:17 följande:
    Tack så mkt.

Varje månad blir sån stor sorg. Kram
    Ja livet är bra orättvist! :-/
  • Sali2015
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 07:40:33 följande:

Hej alla! Vad tror ni? Har bim -3 och fick en blinkande glad gubbe på mitt ägglossningstest. Är det en chans?

Kan mycket väl vara positivt. Testa igen idag eller imorgon fast med gravtest! Håller tummarna :)
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-09 07:40:50 följande:

Har du testat idag?

Ja och det är tydligare både på sticka och cb men inte på digital så får avvakta lite :)

Svar på tråden BIM September