• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014
    Jadu skrev 2015-09-09 09:13:54 följande:

Tack så jätte mkt. Det värmer att det finns så mkt stöd

Vi finns ju här för varandra med och stötta och peppa varandra..

Det gör ni helt rätt i och bara rå om varandra ikväll..
  • mariafii
    Jadu skrev 2015-09-09 09:57:50 följande:
    Tack :)

Jag har nu skickat till min sambo att jag väntar samtal från hans sköterska och jag ska kolla upp alla möjligheter som finns för oss.

Han blev glad och tror de underlättar att jag drar i dessa trådar. Det får bli en myskväll när vi kommer från jobb så vi kan rå om varandra.
    Kram till er det gr ni rätt i
    Har en dotter född december 2013
  • Jadu

Jag måste bara säga att ni alla är helt underbara. Värmer i mitt hjärta att man kan få så mkt stöd och peppning av er! Jag hoppas innerligt att ni snart får efterlängtade plus på stickan!

• Molle90

Hej hoppas det är okej att jag hoppar in i eran tråd här.vi har börjat försöka med nr 3.

Äl var 5 sept

bim 19 september 

• halo83

Min temp ligger på 36:92 så jag har alltså ingen feber... Men nu har jag haft sån otrolig frossa till å från varvat med svettningar så jag blir galen. Är på bim-6 idag.

Min man har även reagerat på att jag har så kalla händer vilket jag inte brukar ha... Så hoppet om graviditet försvann lite för visst ska man bli varm då?

• Lunda
    halo83 skrev 2015-09-09 11:33:34 följande:

Min temp ligger på 36:92 så jag har alltså ingen feber... Men nu har jag haft sån otrolig frossa till å från varvat med svettningar så jag blir galen. Är på bim-6 idag.

Min man har även reagerat på att jag har så kalla händer vilket jag inte brukar ha... Så hoppet om graviditet försvann lite för visst ska man bli varm då?

Det finns ingen mall som alla ska passa in i. Vissa blir varma, andra kalla. Några får ömma bröst, andra inte. Somliga mår illa, absolut inte alla.

Med det vill jag bara säga att det absolut finns hopp för dig.

Håller tummarna :)
  • mariafii
    halo83 skrev 2015-09-09 11:33:34 följande:

Så har jag haft båda gångerna jag varit gravid. Svettats ena stunden och frusit och hackat tänder andra. Men tempen har ändå varit hög.

Många säger att brösten blir större. Mina har båda gångerna bränt mer och önskade de blev större men tyvärr inte ;) senare i graviditeten var jag mer varm
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • halo83

Tack för svar... Antar att det bara är att vänta å se då ..

Lunda skrev 2015-09-09 11:40:42 följande:

Det finns ingen mall som alla ska passa in i. Vissa blir varma, andra kalla. Några får ömma bröst, andra inte. Somliga mår illa, absolut inte alla.

Med det vill jag bara säga att det absolut finns hopp för dig.

Håller tummarna :)

• Fsake

Måste fråga, gjorde digitalt ältest idag, cd 12. Det var negativt.. Borde ha äl dag 13-16. Är det inte konstigt att det visade ej fertil idag med ett par dagar till äl?? Tror ni jag kan ha haft äl redan??? Väldigt tidigt i så fall.. Cykeln är 25-27 dagar.

Svar på tråden BIM September