BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Tack så jätte mkt. Det värmer att det finns så mkt stöd
Jag måste bara säga att ni alla är helt underbara. Värmer i mitt hjärta att man kan få så mkt stöd och peppning av er! Jag hoppas innerligt att ni snart får efterlängtade plus på stickan!
Hej hoppas det är okej att jag hoppar in i eran tråd här.vi har börjat försöka med nr 3.
Äl var 5 sept
bim 19 september
Min temp ligger på 36:92 så jag har alltså ingen feber... Men nu har jag haft sån otrolig frossa till å från varvat med svettningar så jag blir galen. Är på bim-6 idag.
Min man har även reagerat på att jag har så kalla händer vilket jag inte brukar ha... Så hoppet om graviditet försvann lite för visst ska man bli varm då?
Min temp ligger på 36:92 så jag har alltså ingen feber... Men nu har jag haft sån otrolig frossa till å från varvat med svettningar så jag blir galen. Är på bim-6 idag.
Min man har även reagerat på att jag har så kalla händer vilket jag inte brukar ha... Så hoppet om graviditet försvann lite för visst ska man bli varm då?
Tack för svar... Antar att det bara är att vänta å se då ..
Det finns ingen mall som alla ska passa in i. Vissa blir varma, andra kalla. Några får ömma bröst, andra inte. Somliga mår illa, absolut inte alla.
Med det vill jag bara säga att det absolut finns hopp för dig.
Håller tummarna :)
Åh jag kan knappt tro det!! Kunde inte hålla mig. Är gravid!!
Skit RFSU stickor som visar negativt!!

Måste fråga, gjorde digitalt ältest idag, cd 12. Det var negativt.. Borde ha äl dag 13-16. Är det inte konstigt att det visade ej fertil idag med ett par dagar till äl?? Tror ni jag kan ha haft äl redan??? Väldigt tidigt i så fall.. Cykeln är 25-27 dagar.