BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
denna har jag nog missat!
svårt att säga, det finns ju alltid en liten skåra där färgen ska fästa, men den ska ju inte vara blå.
Så är det färg på ser det ju lovande ut!
Har du ingen bild med kasetten på? :)
Jag skulle våga mig på att det är en smula blått.
Men är ändå osäker pga att jag hört många säga att det alltid blir på CB.
Jag skulle våga mig på att det är en smula blått.
Men är ändå osäker pga att jag hört många säga att det alltid blir på CB.
Grattis till er som plussat :)
Själv har jag 10 dagar kvar till bim innan jag får mitt besked hoppas hoppas att det är ett plus :)
Oj här händer det grejer! Grattis till alla nya plus:) och kramar till er som inte fått än eller väntar. Själv har jag fått tid för spolning av äggledare innan min nya äl som sker kring den 19-20/9. Så får hoppas på plus i oktober istället!
Oj här händer det grejer! Grattis till alla nya plus:) och kramar till er som inte fått än eller väntar. Själv har jag fått tid för spolning av äggledare innan min nya äl som sker kring den 19-20/9. Så får hoppas på plus i oktober istället!

Ser ni underbara tjejer någon stegring här?
Jag lovar, där är ett streck till i verkligheten.
Det översta är från i går, då försvann det illa kvickt efter en stund.
Det andra är från i dag och strecket är fortfarande kvar där.
och det är ljus blått.
Något ser jag allt! :D vilken bim dag är du på?