• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • mariatheresia

Dag 13 i cykel om 28 och enligt app i hög fertilitet nu. Litade inte på testerna så köpte en ny laddning (rosa) har flytningar och känningar. Morgontemp 36.6 em 37 idag. Vad säger ni
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 17:59:42 följande:

Nu har hoppet lämnat mig, fick precis en brunröd lite mer vattnig blödning.

Nej behåll det!
    Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen
    Jag blödde en hel del både bim och ca 1 vecka efter. Hon är 3 nu
  • Jadu

[quote=75732090][quote-nick]Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:09:22 följande:[/quote-nick]Nej behåll det!

Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen

Kanske ska testa imorgon trots allt?för 3 dagar efter bim borde väl hcg halten kunna mätas av?

• Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 18:13:51 följande:

[quote=75732090][quote-nick]Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:09:22 följande:[/quote-nick]Nej behåll det!

Kanske ska testa imorgon trots allt?för 3 dagar efter bim borde väl hcg halten kunna mätas av?

Ja gör det Håller alla tummar och tår för er
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:18:01 följande:

Ja gör det Håller alla tummar och tår för er

Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.

Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..
  • Svejsan86

Köpte ett rfsu testa tidigt och ett clear blue idag.. Tänkte testa i morgon.. Men e ju -7bim.. Kan man ens få plus då? Samtidigt e de kanske dumt att veta pga missfalls risken? Kanske bara har pms.. ????

• Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 18:24:17 följande:
    Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.

Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..
    Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå

Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O
  • Moneal
    mariatheresia skrev 2015-09-08 18:08:03 följande:

Dag 13 i cykel om 28 och enligt app i hög fertilitet nu. Litade inte på testerna så köpte en ny laddning (rosa) har flytningar och känningar. Morgontemp 36.6 em 37 idag. Vad säger ni

Ja det kan vara något på G :) inte fullt positivt ännu men snart skulle jag tro :)
  • Moneal
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 18:33:32 följande:

Köpte ett rfsu testa tidigt och ett clear blue idag.. Tänkte testa i morgon.. Men e ju -7bim.. Kan man ens få plus då? Samtidigt e de kanske dumt att veta pga missfalls risken? Kanske bara har pms.. ????

vilken dag efter äl är du? tror det är det som är viktigast :)
Svar på tråden BIM September